Θα γράψω μερικά αυτονόητα για μένα πράγματα που διαπιστώνω πως για άλλους δεν είναι και τόσο.
Το mic δεν είναι ταγμένο στην προώθηση της ελληνικής ροκ σκηνής.
Δεν πληρωνόμαστε από το υπουργείο πολιτισμού, άρα απ’τους φόρους σας.
Δεχόμαστε κριτική γιατί μπορεί να αδικήσαμε κάποιους ή να είμασταν γενναιόδωροι σε άλλους αλλά μη μας αντιμετωπίζετε σαν παίχτες της εθνικής που δεν τιμούν το εθνόσημο.
Δεν είμαστε το Musician ή το Guitar. Απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που ακούν μουσική, πάνε σε συναυλίες ή απλά θέλουν να διαβάσουν για μουσική ή κείμενα με αφετηρία τη μουσική.
Μας αρέσει να γράφουμε και διαπιστώνουμε πως κερδίσαμε την εκτίμηση κάποιων. Η εκτίμηση κερδίζεται δε χαρίζεται.
Αύριο θα βαρεθούμε και θα το κλείσουμε. Αύριο θα βαρεθείτε και δε θα ξαναπεράσετε από μας. Δεν υπογράψαμε κανένα συμβόλαιο, δε μας χρωστάτε, δε σας χρωστάμε.
Πήραμε την πρώτη πληρωμένη διαφήμιση μετά από εξήμισυ χρόνια. Δεν κλαφτήκαμε ποτέ επειδή δεν πληρωνόμαστε.
Έχω ξενυχτήσει εκατοντάδες νύχτες μπροστά στο κομπιούτερ κάνοντας ανανεώσεις και το πρωί πάω στη δουλειά από την οποία ζω. Το ίδιο και οι συνεργάτες που γράφουν στο mic. Δεν κλαφτήκαμε ποτέ ότι βγάζουμε τα μάτια μας όπως ο επαγγελματίας μουσικός για τα αυτιά του.
Να γραφτούμε λέει στην ΕΣΗΕΑ για να έχουμε δεοντολογία. Όση έχουν και οι γραφιάδες των εφημερίδων και των καναλιών που δεοντολογία θεωρούν τα συμφέροντα του εκδότη/καναλάρχη; Αυτοί μας ζηλεύουν που δεν δίνουμε λογαριασμό σε αφεντικά.
Και συ μουσικέ, για να βγάλεις δίσκο και να παίξεις live πρώτα να κάνεις τρία χρόνια σπουδές σε ωδείο. Και άλλα τρία για να γράψεις τα δικά σου τραγούδια.
Να ξεσκεπάσουμε λέει την ΑΕΠΙ. Με ποια προσόντα, ρε φίλε, με ποιες πλάτες, με τι αποδείξεις; Για Τριανταφυλλόπουλους μας περνάς; Το σύστημα είναι σάπιο, είναι μονοπώλιο, αλλά δε φταίμε εμείς γιαυτό. Ας το σαμποτάρουν οι μουσικοί που στήνουν κώλο για να βγάλουν δίσκο.
Πάντως ούτε οι εταιρίες, ούτε το ΑΕΠΙ εμπόδισε τις Τρύπες, Τα Ξύλινα Σπαθιά, τους Στέρεο Νόβα να γίνουν αυτό που έγιναν. Παραδόξως μόνο τους μέτριους αποκλείουν.
Οι δηλώσεις παραχώρησης γινόταν από πολλούς στα 80s, τότε που ήταν άθλος η κυκλοφορία ενός ανεξάρτητου δίσκου. Μόνο οι επιτυχημένοι πήγαν στα δικαστήρια και με το δίκιο τους. Να θυμίσω ότι υπάρχουν και πολλοί αποτυχημένοι που έβαλαν μέσα την εταιρία. Και κανείς δε δίνει δεκάρα για τα δικαιώματα δίσκων που ξέχασαν και οι δημιουργοί τους.
Το demo των Bokomolech μας το έφερε ο Ρύκιος που το βρήκε από κοινό γνωστό. Δεν είχαμε ξανακούσει το όνομά τους. Είχαν δεν είχαν παίξει 2-3 συναυλίες στην Αθήνα. Ενθουσιαστήκαμε και το κυκλοφορήσαμε. Όχι πως σημαίνει και τίποτα, το λέω για την αποκατάσταση της αλήθειας. Πάντως ούτε η Hitch-Hyke, ούτε ο Albini τους ανακάλυψαν.
Γκούλαγκ, Εκτός Ελέγχου, Ήταν Είναι Και Θα Είναι, Γκρόβερ, Ziggy Was, Bokomolech, Raining Pleasure, Ροδάμα, Λαδάς, Ρόδα της Ερήμου, Πράκτορες του Χάους κλπ κλπ. Βγάλαμε τα ντεμπούτα άλμπουμ τους. Τελικά τι είναι ρίσκο; Ο λογιστής μου θα μπορούσε να σας τα εξηγήσει καλύτερα.
Όταν ο Ζήλος έβαλε το “Protest song” σε premium του Audio έγιναν γνωστοί οι Astronauts στην Ελλάδα και πούλησαν 1500 cd. Ίσως από κει τους έμαθε κι ο indictos και τώρα το έχει στα δέκα άλμπουμ της ζωής του. Ο Mark δεν είχε πουλήσει σε όλο τον κόσμο τόσα αντίτυπα. Πήρε το συμφωνηθέν ποσό χέρι χέρι και ήταν ευχαριστημένος. Υπάρχουν και τα προσωπικά συμβόλαια εκτός από την ΑΕΠΙ που το εργοστάσιο τα δέχεται.
Μου έλεγε ένας εταιριάρχης πως οι δίσκοι που βγάζει πουλάνε 300 αντίτυπα στην Ελλάδα και άλλα τόσα στο εξωτερικό. Του εξωτερικού η τιμή είναι εντελώς σκοτωμένη. Εδώ η διανομή σου παίρνει 25% προς τα κάτω στην τιμή χονδρικής. Αν δηλαδή πουλάει το cd 10 ευρώ συν φπα, σου δίνει 7,5. Απο κει βγάζεις ηχογράφηση, κοπή, εξώφυλλο, διαφήμιση και ποσοστό καλλιτέχνη. Έτσι για να έχετε μια εικόνα των μεγεθών. Στα πολλά αντίτυπα υπάρχει κέρδος, στα λίγα παίζεις με την απόσβεση. Πόσοι όμως πουλάνε;
Αν η ανεξάρτητη σκηνή είχε ψωμί θα υπήρχαν δεκάδες εταιρίες που θα την εκμεταλεύονταν. 20-30 κυκλοφορίες έβγαλαν καλά λεφτά όλα αυτά τα χρόνια, μερικές δεκάδες έβγαλαν τα έξοδα και πολύ περισσότερες πάτωσαν.
Ο 2l8 δήλωσε στη συνέντευξή μας ότι έκλεισε συναυλία με 300 ευρώ (άσχετο αν του τα φάγαν). Με μια συναυλία βγάζει τα μισά ποσοστά του δίσκου του, όπως και όλοι οι μικρομεσαίοι. Ακόμα κι ο Κότσιρας να είσαι δε περιμένεις να ζήσεις απ’τα ποσοστά σου. Κάνεις μια αρπαχτή στις Σέρρες και βγάζεις 15 χιλιάρικα.
Το στυλ του Βογιατζή (είμαστε οι πρώτοι, οι καλύτεροι, οι μεγαλύτεροι) με εκνευρίζει αλλά δεν μπορώ να ακούω συγκρίσεις σουβλατζίδικου γειτονιάς (Sonik) που λειτουργεί με λεφτά που ίσως δανείστηκε για να το ξεκινήσει με το Μακντόναλντς (Uncut) που πουλάει εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα παγκόσμια και είναι τίγκα στη διαφήμιση. Με τις απαράδεκτες βαθμολογίες και τις στημένες λίστες. Από αισθητική και καθαρές, αποκλειστικές φωτογραφίες, δε λέω, σκίζει.
Το Sonik στην αρχή με εντυπωσίασε με την ποσότητα της ύλης του. Το γιατί την αραίωσε δεν ξέρω, μάλλον δε βγαίνει. Δεν μ’αφορά η ύπαρξή του. Αν είχαν λεφτά τα μουσικά περιοδικά στην Ελλάδα, πρώτοι ο Λαμπράκης και ο Κωστόπουλος θα έβγαζαν.
Αν είχα μπάντα πάντως θα έδινα με ευχαρίστηση ένα κομμάτι για το cd του για να κοινοποιήσω την ύπαρξή μου ή το νέο μου δίσκο. Δεν θα με ενδιέφερε να πάρω τα λεπτά του ποσοστού που θα μου αναλογούσε, θα προτιμούσα να ακούσουν 5-10 χιλιάδες άτομα τη δουλειά μου.
Η Olon που φέρνει τους Logh και τους Xiu Xiu κάνει ξέπλυμα χρήματος λέει. Είναι θυγατρική της Ακρόπολις χρηματιστηριακής;
Δε συμφωνώ με τον Άρη ότι δεν μπορεί ο πας ένας να γράφει για μουσική. Κανείς μας δε θα ξεκινούσε τότε. Άμα είναι μάπα, μην τον παίρνεις να γράφει στο περιοδικό σου.
Αμάν πια με τα πρόμο. Αν θέλαμε πρόμο πρώτα πρώτα θα βάζαμε κάπου τη διεύθυνση για να την βλέπουν και να μας τα στέλνουν. Δε θέλουμε πρόμο. Μη μου στέλνετε mail για του που να στείλετε το δίσκο σας. Δεν υπάρχει πιο μεγάλη δυστυχία απ’το να πρέπει να γράψεις για κάτι που δε σ’ενδιαφέρει επειδή στο έδωσε κάποιος. Σκοτώνει όλο το fun αυτού που κάνουμε. Δεν είμαστε πιτσιρίκια που τους γυαλίζει το τζάμπα cd. Έχουμε χορτάσει από δίσκους όλα αυτά τα χρόνια. Από καλούς δίσκους πάσχουμε και πίστεψέ με αυτούς δεν τους βρίσκεις στο καλάθι με τα πρόμο. Έχουμε το δισκάδικο, άλλοι έχουν την άνεση να αγοράζουν ότι τους ενδιαφέρει, άλλοι κατεβάζουν, έχουμε φίλους που ρίχνουν σύρμα όταν τους πέσει κάτι καλό. Ενημερωνόμαστε για πολύ περισσότερα απ’όσα προλαβαίνουμε να γράψουμε.
Μας κάνουν χάρη λέει οι μουσικοί που μας δίνουν τη μουσική τους να γράφουμε. Τι θα έλεγες αν σε χρέωνα σαν γιατρός γιατί σου κάνω διάγνωση από τί πάσχει η μουσική σου για να το θεραπεύσεις και σαν διαφημιστής σου γιατί σε κάνω γνωστό στους αναγνώστες μου; Αλαζονικό; Υπερβολικό; Και αυτό που λες εσύ το ίδιο. Φίλε αυτά έχουν λυθεί εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Ο ένας χρειάζεται τον άλλο. Πως θα μάθαινες τους Beatles αν δεν έγραφε κανείς γιαυτούς, δεν τους επαιζε το ραδιόφωνο, η τηλεόραση; Soulseek και Rapidshare τότε δεν υπήρχε. Τώρα μπορεί και να είμαστε άχρηστοι αλλά το άχτι που βγάζετε παρακάτω συνηγορεί για το αντίθετο.
Έχω υπάρξει και από τις δύο πλευρές και, πίστεψέ με, ζοριζόμουνα όταν αργούσαν να βγουν οι κριτικές και να μαθευτεί η κυκλοφορία.
Κανείς μας δε θα κερδίσει τίποτα σημαντικό απ’την ενασχόληση με αυτή την ιστορία. Θυμηθείτε πόσα γκρουπ, περιοδικά, εταιρίες, γραφιάδες, πέρασαν και χάθηκαν. Μόνο αυτούς που θα γράψουν μεγάλα τραγούδια θα θυμάται η ιστορία.
No one gets out of here alive.
Μπάμπης Αργυρίου
Προς τους μικάδες: Αμάν πια μ’αυτό το ήθος. Κόφτε το.
Twitter Updates
Archives
- June (2)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (4)
- January (1)
- December (3)
- November (4)
- October (1)
- June (3)
- May (3)
- April (2)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (3)
- June (3)
- May (4)
- April (3)
- March (4)
- February (7)
- December (4)
- November (3)
- October (1)
- June (2)
- May (3)
- April (4)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (2)
- March (1)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- June (4)
- May (4)
- April (5)
- March (3)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (3)
- November (5)
- October (4)
- July (1)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (5)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (4)
- October (4)
- September (1)
- July (3)
- June (3)
- May (5)
- April (4)
- March (3)
- February (4)
- January (4)
- December (6)
- November (4)
- October (4)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (4)
- October (5)
- September (2)
- July (2)
- June (4)
- May (5)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (3)
- September (2)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (4)
- March (6)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (5)
- October (4)
- September (5)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (7)
- March (5)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (5)
- September (1)
- July (2)
- June (3)
- May (1)
- April (2)
- March (1)
- February (1)
- January (3)
- November (1)
- October (1)
- July (1)
- May (1)
- March (3)
- February (2)
- January (2)
- December (1)
- November (4)
- October (5)
- September (11)
- August (7)
- July (13)
- June (15)
- May (11)
- April (14)
- March (22)
- February (8)
- January (8)
- December (10)
- November (10)
- October (17)
Links
- aliki's washing machine
- all gone
- alt. rock & indie music
- back to mono
- bug in the city
- fantastikoi hxoi
- gatouleas
- gsus_saved
- human traffic
- ibis
- indictos
- lkrory21
- lost bodies
- monsieur hulot
- mouxlaloulouda
- music comma
- music will save us all
- musica-re
- narita
- orphan drugs
- silent crossing
- songs for my funeral
- sonic death monkey
- sound injections
- soundeyet
- stereonova
- tam tam radio
- we are the music makers
- άκου αυτό
- άσματα και μιάσματα
- ακραία μουσικά φαινόμενα
- εδώ λιλιπούπολη
- λευκός θόρυβος
- το σπίτι με τα παράξενα
- φιξ καρέ
20 comments
Comment by Anonymous on 4:09 PM
"Έχω ξενυχτήσει εκατοντάδες νύχτες μπροστά στο κομπιούτερ κάνοντας ανανεώσεις και το πρωί πάω στη δουλειά από την οποία ζω. "
απολυτο respect
Comment by Anonymous on 7:29 PM
“Ίσως από κει τους έμαθε κι ο indictos και τώρα το έχει στα δέκα άλμπουμ της ζωής του.”
Έτσι ακριβώς. Πρωί πήρα το Audio, μεσημέρι αγόρασα το CD, βράδυ το έπαιξα στο Romance, την άλλη μέρα πρέπει να πουλήθηκαν 20 κομμάτια. Και η απορία όλων ήταν πώς δεν τους ανακαλύψαμε στην ώρα τους. Είναι φανερό ότι τα αριστουργήματα (χάρη και σε σένα) δεν χάνονται.
Comment by Anonymous on 9:01 PM
Άσε ρε Μπάμπη που έγινες ξαφνικά συνεπής στους τύπους και στους νόμους και φοβάσαι τον Τουρνά. Για την ΑΕΠΙ δεν μπορείτε να κάνετε άρθρο χωρίς...πλάτες, ενώ την Τσιριγώτη και την Κασσεσιάν μπορείτε μια χαρά να τις βρίζετε.
Αλήθεια, πιστεύεις ότι όσοι μουσικοί πέρασαν τις τελευταίες μέρες από αυτό εδώ το blog σχημάτισαν καλή γνώμη για το Mic διαβάζοντας τις αντρίκιες κουβέντες του σκυλόβιου Καραμπεάζη;
Και μιας και κλαίγεσαι για τη δισκογραφική σου προσπάθεια: πότε προώθησες στο εξωτερικό τα δικαιώματα αυτών των συγκροτημάτων;
Γιατί, καλά, με την ΑΕΠΙ δεν ήθελες να κάνεις δουλειές, μπορούσες όμως ανετότατα να γραφτείς σε κάποια άλλη εταιρεία διαχείρισης στο εξωτερικό. Και συ θα έβγαζες λεφτά, και οι μουσικοί θα έβγαζαν λεφτά, και τα συγκροτήματα δε θα φεύγανε ποτέ από κοντά σου.
Έχεις την εντύπωση ότι οι Raining Pleasure θα έκαναν το μπαμ που έκαναν αν δεν ήταν ο Coti να σπρώξει τα κομμάτια στη διαφημιστική;
Comment by Anonymous on 10:20 PM
"Έχω ξενυχτήσει εκατοντάδες νύχτες μπροστά στο κομπιούτερ κάνοντας ανανεώσεις και το πρωί πάω στη δουλειά από την οποία ζω. "
Απόλυτο respect κι εγώ!
Διαβάζω, σχεδόν καθημερινά το Mic τα τελευταία 3-4 χρόνια, τυχαίνει να είμαι κι εγώ μουσικός, από εκείνους που ξεκίνησαν με όνειρα (και σε ωδεία!) αλλά κατέληξαν να παίζουν σε γάμους και βαφτίσια για να επιβιώσουν. Με συγκλόνισε το post του Μπάμπη. Αυτή είναι ακριβώς η κατάσταση στην ελληνική "underground" μουσική. Έχω φάει στη μάπα όλη τη στενομυαλιά και στενοκεφαλιά των δήθεν ψαγμένων (εδώ θα συμφωνήσω με τον Καραμπεάζη, αν και δεν μου άρεσε η αισθητική του κειμένου του), όλη την μπίχλα, όλη την κλαψουμουνιά και την κακομοιριά (βλέπε: Υφαντής + άλλα ονόματα). Χίλιες φορές καλύτεροι οι σκυλάδες! Αυτοί δεν έχουν τουλάχιστον το κόμπλεξ αυτού που δεν πούλησε και δεν τσέπωσε τα φράγκα, και γι αυτό φταίνει η κακιά ΑΕΠΙ, οι κακοί δημοσιογράφοι κλπ. Νισάφι πλέον. Δεν δέχομαι να με εκπροσωπούν και να μιλούν εξ ονόματος των μουσικών τύποι σαν τον Υφαντή. Όταν ξεκίνησες φίλε να παίζεις μουσική δεν τα ήξερες όλα αυτα; Γιατί παίζεςις μουσική; Για να τα κονομήσεις ή για την ψυχούλα σου και το μοίρασμα με πέντε, δέκα, εκατό άλλους ανθρώπους. Κι εγώ παλιά όταν είχα ένα γκρουπάκι, θα έδινα ότι είχα και δεν είχα, να έβαζε τα τραγούδια μου ένα περιοδικό μαζικής κυκλοφορίας. Να πάει η μουσική μου σε όσο το δυνατόν περισσότερο αυτιά.Μελό ε; Μπορει! Ακατνόητο για μουσικούς σαν τον Υφαντή με τα χίλια ονόματα, που όλο σε λεφτά αναφέρονται. Και ας πάψει να μιλάει λες και εκπροσωπεί τους μουσικούς. Τον εαυτό του εκπροσωπεί, όπως κι εγώ, όπως κι ο Καραμπεάζης, όπως κι όλοι οι άλλοι εδώ μέσα.
Το post του Μπάμπη Αργυρίου (τον οποίο δεν ξέρω προσωπικά, αλλά σέβομαι για όλον αυτόν τον όγκο δουλειάς, όλα αυτά τα χρόνια) ήταν ότι πιο αληθινό, αποκαλυπτικό και απομυθοποιητικό για την ελληνική μουχική σκηνή. Κρίμα που είναι ένα απλό post στο blog.
Συνεχίστε mic-αδες. Η παρουσία σας μας είναι πολύτιμη, σε όλο και πιο δύσκολες εποχές!
Με εκτίμηση
Γιώργος Μπ.
Comment by Anonymous on 11:07 PM
Ναι, ξαφνικά σας έπιασε όλους το respect, όταν ο Καραμπεάζης έβριζε τους Closer κάνατε την πάπια.
Που λες, Γιώργο Μπ. ή Γιάννη Μπ., όπως και να σε λένε δεν έχει σημασία, εγώ δεν έχω ανάγκη ούτε το Mic ούτε το Sonik για να ζήσω την οικογένειά μου. Γιατί είμαι επαγγελματίας και έχω αναλάβει τις ευθύνες μου. Αυτό που αγαπάω το κάνω full time. Έχω κάνει πολύ προσπάθεια για να ζω από αυτό που αγαπάω, από αυτό που έχω σπουδάσει, από αυτό που έχω αφιερώσει πολύ χρήμα και χρόνο.
Όποιος παλεύει για αυτό που αγαπάει, στο τέλος τα καταφέρνει. Αργά ή γρήγορα.
Δε σας είπε κανένας να ασχοληθείτε με αυτούς που δεν αξίζουν, που δεν ενδιαφέρονται, που κυνηγάνε μόνο τις εντυπώσεις. Ούτε σώνει και καλά σας ζήτησε κανένας να γράφετε καλά πράγματα μήπως και πουλήσει ο δίσκος δέκα κομμάτια παραπάνω. Λες και αυτό θα μας σώσει.
Μπορείτε όμως να διαμορφώσετε ένα κλίμα, να κάνετε κοινό κτήμα κάποια πράγματα που δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν ακούγονται από κανένα μέσο.
Δε σας ζητήσαμε να μας βρείτε δουλειά ούτε σας έχουμε και καμιά ανάγκη. Αλλά μην μιλάτε με τον ξιπασμένο αυτό τρόπο επειδή έχετε δισκοθήκη.
Σαν τον Αργύρη Ζήλο έχει δυο διαμερίσματα γεμάτα δίσκους και έγραφε ύμνους για τους Μέντα. Μετά τις Τρύπες οι Μέντα, άκουσον άκουσον.
Και τι κατάλαβε δηλαδή ο Ζήλος από αυτό;
Μήπως οφελήθηκαν οι Μέντα;
Έχει αγοράσει κανένας σας τους δίσκους τους;
Επειδή το είπε ο Ζήλος;
Τα cds των περιοδικών, που τόσο αγαπάτε μερικοί, δεν είναι προώθηση των μουσικών, είναι κράχτης για να πουλήσουν μερικά αντίτυπα παραπάνω. Κι αν ήταν τίμιοι αυτοί οι κύριοι, θα έδιναν ποσοστά στους μουσικούς από τις πωλήσεις.
Αντί για αυτό, ψάχνουν για μουσικούς χωρίς ΑΕΠΙ. Και δεν φαίνεται σε κανέναν περίεργο αυτό.
Όταν αυτοί οι κύριοι ψάχνουν για νέους δημιουργούς, ψάχνουν για κορόιδα αναλώσιμα, που δεν έχουν προλάβει να σταθούν στα πόδια τους επαγγελματικά, δεν έχουν πιθανόν κάνει ούτε live. Πόσο μάλλον να είναι γραμμένοι στην ΑΕΠΙ. Δεν έχουν πάει ούτε στο ωδείο, που λέει και ο Μπάμπης.
Δε σας ζητάει κανένας ελεημοσύνη. Να είστε ειλικρινείς και ντόμπροι. Μόνο αυτό γαμώτο.
Τόσο δύσκολο είναι;
Δηλαδή εσάς δε σας ενοχλεί που το Sonik "ανακαλύπτει" ως νέους καλλιτέχνες ανθρώπους που δεν δηλώνουν καν μουσικοί;
Comment by Anonymous on 10:56 AM
Κύριε Γιώργο Υφαντή.
Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι ή σε πιο σκυλάδικο / εντεχνάδικο παίζεις...
ΔΕΝ εκπροσωπείς το νέο μουσικό.
Εκπροσωπείς τον εαυτό σου.
Ο νέος μουσικός δεν χρειάζεται να δηλώνει μουσικός στην εφορία για να είναι μουσικός.
Είναι στην καρδιά του.
Πράγμα άγνωστο σε σένα τον επαγγελματία.
Δεν χρειάζομαι την ΑΕΠΙ για να μου δώσει συνολικά 70 ευρώ μετά από δύο χρόνια (κι ας έκανα μια ψιλοεπιτυχία rock στην οποία είχα γράψει τα πάντα). Στη Βίσση πάνε αυτά.
Χρειάζομαι να ακουστεί η μουσική μου. Γράφομαι στο myspace και την έχω και εντελώς δωρεάν επειδή γοθστάρω.
Κι αν αγγίξει και καμιά ψυχούλα ταλέμε και από κοντά σε κάποιο live.
Αν αγγίξει πολλές ψυχούλες τότε θα γεμίσει το live μου...
Αν αγγίξει πάρα πολλές ψυχούλες μπορεί να βγάλω και λεφτά.
Κύριε Γιώργο Υφαντή με τα άπειρα ονόματα εδώ μέσα.
Μιλήστε για τον εαυτό σας και αφήστε στην άκρη την "προστασία των μουσικών".
Εσείς οι παλιότεροι, μ' αυτή τη δημοσιουπαλληλίστικη λογική, καταντήσατε τη (ελληνική) μουσική μας σ' αυτό το χάλι.
Comment by Anonymous on 2:20 PM
micροτσουτσουνοι εννοει ο τιτλος του site ετσι?
Comment by Anonymous on 7:18 PM
Kofte ton vlaka prin einai arga gia to blog...
Comment by Anonymous on 6:38 PM
Kofte ton vlaka prin einai arga gia to blog... ίσον κόφτε τον βλάκα πριν είναι αργά για τα συμφέροντά μας...
Comment by Anonymous on 11:57 PM
Γιατί όχι, όλα στο φως. Όποιος έχει κάτι να κρύψει, δεν έχει θέση στο χώρο της μουσικής. Προς τι η μυστικοπάθεια; Μήπως διεκδικεί κάποιος άνθρωπος ή κάποιο μέσο τα πρωτεία; Αν υπάρχει τέτοια διεκδίκηση, ας το μάθουμε, θα είναι πολύ διασκεδαστικό.
Comment by Anonymous on 5:52 PM
Auta ta post me kai kala onomatepwnumo na eleipan...
Comment by Anonymous on 4:31 PM
Εγώ θα συμφωνήσω με τον Νίκο: Όλα στο φώς κύριοι. Θέλουμε να ξέρουμε που πάνε τα λεφτά μας, ή μάλλον καλύτερα, που πήγαιναν τα λεφτά μας, γιατί την ψιλιαστήκαμε τη δουλειά και τέρμα τα ευρώ για δέκα σελίδες ιλλιουστρασιόν.
Comment by Anonymous on 9:52 PM
Να επέμβει ο Νίκος Τσιαμτσίκας. Πού πάνε τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου?
Comment by Anonymous on 10:54 PM
Μπάμπη σου έχω πει και παλιότερα σε κάποιο μέιλ ότι θαυμάζω την αφοσίωσή σου. Τη φορά αυτή όμως ξεπέρασες τον εαυτό σου. Κάθησες και έγραψες ένα κομμάτι "τέλους εποχής", που θα έπρεπε να είναι διάλεξη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το θέμα "η άνοδος και η πτώση της μουσικής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα", και το ανέβασες σε ένα μπλογκ όπου θα το δούνε μια χούφτα άρρωστοι. Είναι συγκινητικό αυτό. Με μια μαγική κίνηση μπορεί να κάνει αναλωμένες ζωές να μοιάζει πως άξιζαν τον κόπο.
Ανοίγεις πόλλά και πολύ σοβαρά θέματα στο ποστ. Κερνάω τα ποτά για τα κουβεντιάσουμε από κοντά όποτε τύχει να κατέβεις στην Αθήνα. Μέχρι τότε μια ελάχιστη συνεισφορά στη εδώ συζήτηση, εν μέρει εμπειρική: χειρότερο όλων δεν είναι να μην καταφέρεις ποτέ να ζήσεις το όνειρό σου, αλλά να το ζήσεις, και μετά να δεις ότι δεν σου άρεσε.
Καλή δύναμη-καλή συνέχεια.
Κάποιοι, πάντα, διαβάζουν.
Comment by Anonymous on 4:02 PM
Apo ti stigmi pou i mousiki dimosiografia egine job for living gia kapoious to koino apla tous girise tin plati. Kapoioi kanane epaggelma to hobby tous kai katantisane adiaforoi. Poion afora pleon ena poly "kaloftiagmeno" keimeno enos "gnwstou" mousikokritikou. 30-40 atoma pleon.
Comment by Anonymous on 5:38 PM
Osous afora kai ena "kaloftiagmeno" kommati enos moysikou. Giati ali8eia to koino ekei den gyrizei thn plath ston mousiko poy ekane to hobby toy epaggelma kai katantise adiaforos?
Comment by Anonymous on 7:00 PM
Όποιος νομίζει ότι οι δίσκοι πουλάνε εξαιτίας των κριτικών και των περιοδικών είναι πολύ μεγάλο κορόιδο.
Comment by Anonymous on 8:06 PM
Antr bre mastora, ki esy pws 8a mathaines thn yparksi enos diskoy?
Comment by Anonymous on 4:39 AM
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΩΣ
Νίκος Καρβέλας
SONIK, Απρίλιος 2006
ISBN: 960-88606-2-8
Οι εκδόσεις Sonik παρουσιάζουν τα Ποιήματα και το Μέγιστο Φως του Νίκου Καρβέλα.
Για πρώτη φορά ο Νίκος Καρβέλας εκθέτει στο κοινό τα ποιήματά του που χαρακτηρίζονται από μια ιδιαίτερη γραφή που προκαλεί τον αναγνώστη να διαβάσει χωρίς προκατάληψη.
Επιθετικά ευαίσθητος, χειμαρρώδης και ενδοσκοπικός, ιδιαίτερα κυνικός και ευθύς, ο βαθιά βιωματικός λόγος του Νίκου Καρβέλα προκαλεί ερεθίσματα στη φαντασία του αναγνώστη και δημιουργεί εικόνες ανοιχτές σε πολλαπλές ερμηνείες χαρακτηριστικό κάθε αυθεντικού έργου τέχνης.
Ο Νίκος Καρβέλας γεννήθηκε στον Πειραιά το 1951. Σπούδασε νομικά, και ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη μουσική σύνθεση. Τα Ποιήματα και το Μέγιστο Φως είναι οι πρώτες του ποιητικές δουλειές που εκδίδονται.
Comment by Anonymous on 4:28 AM
Τελικά και το Mic είναι μια από τα ίδια. Ντροπή και θλίψη για την κατάντια σας.
Post a Comment