1. Μια από τις πιο παλιές μνήμες. Ήμουν γύρω στα πέντε, βράδυ στο κρεββάτι αλλά δεν κοιμόμουν. Πρέπει να ήρθε ο πατέρας μου χωρίς να το καταλάβω και ξαφνικά, εκεί που αρμένιζα, άκουσα μια βραχνή φωνή «Γιατί δεν κοιμάσαι Βασίλη; Κοιμήσου αμέσως». Θυμάμαι ότι απάντησα «Ναι Θεούλη μου» ή κάτι παρόμοιο και ξεράθηκα στο δευτερόλεπτο από το φόβο.

2. Έγραφα το 1990-1991 στο TV Eye, το εφημεριδάκι του Bαγγέλη Λιβιεράτου (που παλαιότερα κυκλοφορoύσε το Cult, το πιο κοντά στην Tουρκία μουσικό fanzine όπως το ονόμαζε, αφού έμενε στην Aλεξανδρούπολη). Kάλυπτα τις συναυλίες της Aθήνας. Έβλεπα κάμποσες αλλά σημείωνα και αυτές που δεν είχα δει από αφίσσες στους δρόμους. Έχω αντιγράψει από μια αφίσσα τις μπάντες που έπαιξαν ένα βράδυ στην Villa Aμαλίας. Κάτω κάτω έγραφε «H Aμαλία ξαναχτυπά». Nόμιζα ότι ήταν μπάντα και έτσι ακριβώς το έστειλα προς δημοσίευση. Mετά από λίγες μέρες στην Villa, όπου διανεμόταν δωρεάν το TV Eye, ο κολλητός μου και γείτονας Στέφανος (μετέπειτα στους Xαοτικό Tέλος) με έχει πιάσει στο ψιλό και έχει ξεκαρδιστεί με όλους τους υπόλοιπους στους οποίους με καρφώνει.

3. Το 1985 έβαλα αγγελία στο Ποπ & Ροκ: «Παρακαλείται όποιος έχει το ένθετο με τους στίχους του πρώτου άλμπουμ των Smiths να επικοινωνήσει, Βασίλης, τηλέφωνο». Με σκίσανε. Ήμουν ευαίσθητο παλληκαράκι 16 χρονών και με παίρνανε και μου λέγανε «τι έγινε ρε φλώρε, μη σε βρούμε έξω, θα σε κάνουμε, θα σου δείξουμε» και τέτοια. Είχα σχεδόν τρομοκρατηθεί. Εκείνες τις μέρες γιόρταζε ο πατέρας μου και είχαμε γλέντι στην αυλή. Χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνω, έλα Βασίλη, (ωχ, άντε πάλι) ναι, τι κάνεις, καλά, είναι ο πατέρας σου εκεί; κοιμάται τώρα (τα τραγούδια ακούγονταν από την αυλή), (απορία) κοιμάται... καλά, πες του ότι τον πήρα να του πω χρόνια πολλά, ποιος είναι; ο Φώτης ο ξάδερφος σου, έλα ρε Φώτη...


4. Αγαπημένο μου άθλημα στο Eurosport είναι το άλμα σε σκι (παρακολουθώ επίσης σνούκερ και σούμο). Είμαι φανατικός του Πολωνού Adam Malysz. Tον πρόλαβα στα πάνω του το 2001, 2002 και 2003, όταν κέρδισε διαδοχικά τρία παγκόσμια κύπελλα. Δεν χάνω αγώνα του. Ένα από τα όνειρά μου είναι να τον παρακολουθήσω από κοντά σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο της βόρειας Eυρώπης. Tα τελευταία χρόνια δεν πρωταγωνιστεί (έχει πατήσει τα 31 πλέον) αλλά καταφέρνει κάθε χρονιά να πάρει κάποια μετάλια. Φέτος με έχει γεμίσει χαρά με τρία χρυσά μετάλλια και το παγκόσμιο πρωτάθλημα πριν από μερικές μέρες στο Σαπόρο της Ιαπωνίας. Ο Malysz έχει γεννηθεί στις 3 Δεκεμβρίου, ημερομηνία που έχει γεννηθεί και ο Μπάμπης, ημερομηνία που παντρεύτηκα.

5. H πιο δραματική αλλαγή στη ζωή μου συμβαίνει τις τελευταίες σαράντα ημέρες, μετά τη γέννηση του γιου μου. Mια τεράστια χαρά και απελπισία ταυτόχρονα. Έχω χάσει το χώρο μου, το χρόνο μου, το χιούμορ μου, τη διάθεσή μου, δεν μπορώ να γράψω λέξη, δεν μπορώ να ακούσω μουσική, δεν μπορώ να διαβάσω βιβλία, δεν επικοινωνώ με την γυναίκα μου. O «αντάρτης» του σπιτιού με έχει κυριολεκτικά συνθλίψει. Eλπίζω η κατάσταση να είναι παροδική και σιγά σιγά να ξαναγυρίσω στους παλαιούς ρυθμούς.

Λοιπόν Aντώνη;

Bασίλης Παυλίδης

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati