Με την πολιτική και τα οικονομικά του κράτους δεν ασχολούμαι και ενδελεχώς - tv και internet οι καθημερινές μου πηγές. Αυτό όμως που ξέρω πολύ καλά είναι ότι το θέμα ‘Ολυμπιακή’ έχει από νωρίς εγγραφεί στο σκληρό μου δίσκο ως «η επιχείρηση που μπαίνει διαρκώς μέσα μα δεν γίνεται να κλείσει». Το ίδιο βιολί εδώ και είκοσι τουλάχιστον χρόνια, (άλλη μια) κρατική προβληματική επιχείρηση με τα απίστευτα χρέη, που χρόνο με το χρόνο πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο, η οποία όμως πρέπει να υπάρχει, τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για την ελληνική κοινωνία. Γιατί είναι ‘αδιανόητο’ να χάσουμε τον εθνικό μας αερομεταφορέα. Τον οποίο βέβαια ποτέ δεν θα είχαμε αποκτήσει σε πρώτη φάση, αν δεν είχε υπάρξει ένας Ωνάσης να τον ιδρύσει, σε μορφή αξιόπιστης ιδιωτικής επιχείρησης, και στη συνέχεια να τον μεταβιβάσει (χαρίσει μήπως είναι η σωστή λέξη; - όπως είπα οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν είναι το φόρτε μου) στην Ελλάδα μας.
Και μετά ήρθαν οι εποχές όπου όλοι οι κρατικοί και παρακρατικοί παράγοντες ταξίδευαν τζάμπα στις πτήσεις της Ολυμπιακής - κουτσοί στραβοί, στον άγιο Παντελεήμονα. Πήγαινε ένας πολιτικός ταξιδάκι στο εξωτερικό; μαζί η οικογένεια, οι κολλητοί και οι φιλικά προσκείμενοι δημοσιογράφοι. Το κράτος βέβαια δραχμή για όλα αυτά στην Ολυμπιακή. Τι στο καλό ‘κρατικός αερομεταφορέας’ ήταν; Ας προσθέσουμε και τη συνήθη κακοδιοίκηση, είτε από δόλο είτε από ανικανότητα, και παίρνουμε εύκολα μαθήματα, πως μια υγιής, φέρελπις επιχείρηση καταλήγει να γίνει η ‘καυτή πατάτα’ στα χέρια των πολιτικών του 2007.
Ή μάλλον, πέρα από τα παραπάνω συστατικά, τη συνταγή ολοκλήρωσε η βαθειά ριζωμένη ελληνική πεποίθηση, ότι μια κρατική επιχείρηση ‘δεν κλείνει’. Ούτε ‘εξυγιαίνεται’, αν αυτό σημαίνει να διαταραχθούν στο ελάχιστο προσωπικά συμφέροντα, με κόπο και ιδρώτα χτισμένα. Αντί λοιπόν να σώσουν την κατάσταση όσο ήταν καιρός, άφησαν τον κόμπο να φτάσει στο χτένι και, μαζί της, την απλή λογική στα όρια του παραλογισμού. Τη ρημάδα την λογική, που λέει ότι όταν ένα μαγαζί δεν ‘τραβάει’, κλείνει. Και δεν λέμε κλείνει πονηρά, για να ανοίξει πάλι στα φτηνά χέρια της Βουλγαρίας, λέμε (λένε) ότι δεν τραβάει με τίποτα. Ότι κάθε χρόνο λειτουργίας της φεσώνει τα κρατικά ταμεία με καινούργια χρέη πολλών μηδενικών.
Νεοδημοκράτισσα δεν είμαι με τίποτα, αλλά δεν μπορώ και να ακούω τις φωνασκίες από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης, ότι η κυβέρνηση θα λογοδοτήσει στον ελληνικό λαό για το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Γιατί, όλοι αυτοί που την άφηναν να φτάσει στην ύστατη κατάντια λογοδότησαν ποτέ; Και τον ελληνικό λαό τον ρώτησαν, αν θέλει να πληρώνει εσαεί μια ζημιογόνα επιχείρηση; Γιατί, από εγωισμό ή από ψωροπερηφάνεια; Εμένα πάντως να μου λείπει το βύσσινο. Έτσι κι αλλιώς, ο κόσμος πλέον μόνο από ανάγκη πετάει με την Ολυμπιακή (όταν δηλαδή δεν μπορεί να βρει πτήση με άλλη εταιρία). Η οποία σημειωτέον ήταν από τις πιο καλόφημες εταιρίες (ικανότατοι πιλότοι, σέρβις και catering αξιώσεων- θα μου πείτε, αυτά τα φρου φρου κι αρώματα μας έφαγαν).
Φυσικά δεν θέλω να υποβαθμίζω το ζήτημα της απόλυσης των χιλιάδων εργαζομένων. Που θα έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί κι αυτό νωρίτερα, για να μην φτάσουμε στα σημερινά χάλια. Αλλά, δεν είναι παράλογο να πρέπει να συντηρείται μια καταστροφική επιχείρηση, μόνο και μόνο για να μην σταματήσουν οι -στην ουσία ζημιογόνες- μισθοδοσίες; Με αυτή τη λογική, για να αντιμετωπιστεί η ανεργία, θα πρέπει να ανοίξουμε κι άλλες προβληματικές επιχειρήσεις, για να προσληφθούν σε αυτές οι άνεργοι - τις οποίες φυσικά θα συντηρούμε όλοι, με τους φόρους μας. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχασαν και θα χάσουν τις δουλειές τους, επειδή κλείνουν οι επιχειρήσεις που δούλευαν - κανείς όμως δεν πριμοδότησε γι’αυτούς αργόμισθες θέσεις. Με ποια λογική να συνεχιστεί αυτό επ’ άπειρο για μια διαλυμένη επιχείρηση; Αν οι μόνοι λόγοι είναι ανθρωπιστικοί, καλύτερα να εγκριθεί για τους εργαζόμενους ένα παχυλότατο επίδομα ανεργίας. Πιο φτηνά θα έρθει, από το να συνεχίσει να λειτουργεί η Ολυμπιακή.
Αν θέλει η Ελλάδα να αρχίσει να σοβαρεύεται (όνειρα θερινής νυκτός) πρέπει να μάθει να δίνει λύσεις στα προβλήματα που την ταλανίζουν. Λύσεις ρεαλιστικές και υπεύθυνες. Και δε μιλάω φυσικά για ψευτο-λιτότητες που φουσκώνουν τις τσέπες πολιτικών και παραγόντων. Αν θέλουμε να έχουμε κρατικό αερομεταφορέα, θα πρέπει να είμαστε και σε θέση να τον διαχειριστούμε όπως απαιτεί και όπως του αξίζει. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους, λέει η παροιμία. Εδώ δεν έχουμε καλά καλά δρόμους και συγκοινωνίες, τα κρατικά αεροπλάνα μας μάραναν. Ας βρεθεί λοιπόν η καλύτερη δυνατή λύση για τους εργαζόμενους (ακόμα κι αν αυτό σημαίνει δουλειά σε άλλα πόστα, με λιγότερα προνόμια), κι ας αφήσουμε τις αεροβασίες.
Ροζίτα Σπινάσα
Twitter Updates
Archives
- June (2)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (4)
- January (1)
- December (3)
- November (4)
- October (1)
- June (3)
- May (3)
- April (2)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (3)
- June (3)
- May (4)
- April (3)
- March (4)
- February (7)
- December (4)
- November (3)
- October (1)
- June (2)
- May (3)
- April (4)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (2)
- March (1)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- June (4)
- May (4)
- April (5)
- March (3)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (3)
- November (5)
- October (4)
- July (1)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (5)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (4)
- October (4)
- September (1)
- July (3)
- June (3)
- May (5)
- April (4)
- March (3)
- February (4)
- January (4)
- December (6)
- November (4)
- October (4)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (4)
- October (5)
- September (2)
- July (2)
- June (4)
- May (5)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (3)
- September (2)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (4)
- March (6)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (5)
- October (4)
- September (5)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (7)
- March (5)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (5)
- September (1)
- July (2)
- June (3)
- May (1)
- April (2)
- March (1)
- February (1)
- January (3)
- November (1)
- October (1)
- July (1)
- May (1)
- March (3)
- February (2)
- January (2)
- December (1)
- November (4)
- October (5)
- September (11)
- August (7)
- July (13)
- June (15)
- May (11)
- April (14)
- March (22)
- February (8)
- January (8)
- December (10)
- November (10)
- October (17)
Links
- aliki's washing machine
- all gone
- alt. rock & indie music
- back to mono
- bug in the city
- fantastikoi hxoi
- gatouleas
- gsus_saved
- human traffic
- ibis
- indictos
- lkrory21
- lost bodies
- monsieur hulot
- mouxlaloulouda
- music comma
- music will save us all
- musica-re
- narita
- orphan drugs
- silent crossing
- songs for my funeral
- sonic death monkey
- sound injections
- soundeyet
- stereonova
- tam tam radio
- we are the music makers
- άκου αυτό
- άσματα και μιάσματα
- ακραία μουσικά φαινόμενα
- εδώ λιλιπούπολη
- λευκός θόρυβος
- το σπίτι με τα παράξενα
- φιξ καρέ
45 comments
Comment by admin on 11:40 PM
Ασφαλώς και οι πολιτικοί ευθύνονται για την κατάντια της Ολυμπιακής, δεν άκουσα όμως τους συνδικαλιστές της να πουν έστω και μια φορά: Φτάνει πια, δεν ξανακουβαλάμε τη μισή Ελλάδα δωρεάν, την εκλογική πελατεία των κομμάτων δηλαδή, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση.
Όσο για τους απολυθέντες, κάθε μέρα κλείνουν ιδιωτικές επιχειρήσεις και απολύονται εργαζόμενοι και κανείς δε δίνει δεκάρα. Να πάρουν την αποζημίωσή τους οι 8500 εργαζόμενοι της Ολυμπιακής, να προσληφθούν αξιοκρατικά όσοι χρειάζονται για την Πάνθεον και οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους. Κάποτε πρέπει να σταματήσει η ειδική μεταχείρηση του δέκα τοις εκατό του πληθυσμού που με την αξία του ή με αντάλλαγμα την ψήφο του μπήκε σε μια από τις επιχειρήσεις ταμπού.
Μπάμπης
Comment by Anonymous on 2:12 AM
Νομίζω ότι η ανάγκη ύπαρξης ενός εθνικού αερομεταφορέα είναι αυτονόητη. Δείτε τι συνέβη στα νησιά από τότε που απελευθερώθηκαν τα δρομολόγια των πλοίων. Δεν θα ήθελα να δω το ίδιο να συμβαίνει και με τα αεροπλάνα. Για να υπάρχει όμως εθνικός αερομεταφορέας, θα πρέπει το κράτος να είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του απέναντί του. Αυτή τη στιγμή το ελληνικό δημόσιο χρωστάει τεράστια ποσά στην Ολυμπιακή, χωρίς κανείς να γνωρίζει πόσα ακριβώς είναι.
Γενικά νομίζω ότι το δημόσιο ενδιαφέρεται να διαλυθεί η Ολυμπιακή όσο πιο σύντομα γίνεται, ώστε να καρπωθούν το τζίρο της οι ανταγωνίστριες (κυρίως η Aegean). Δεν ενδιαφέρεται να γίνει γνωστό ούτε το ύψος των χρεών, ούτε ποιοί πρέπει να λογοδοτήσουν για αυτά. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τελευταία μελέτη σχετικά με τα οικονομκά της Ολυμπιακής εκπονήθηκε το 1993. Ο καθηγητής πανεπιστημίου που την είχε αναλάβει, είπε πριν λίγες μέρες στο ραδιόφωνο ότι αν το δημόσιο έδινε στην Ολυμπιακή το 10% όσων της χρωστάει, η επιχείρηση δεν θα βρισκόταν υπό καθεστώς πτώχευσης. Έκτοτε, κανείς δεν ζήτησε να ξαναγίνει μελέτη.
Και ποιοι είναι λοιπόν αυτοί που λένε ότι η Ολυμπιακή είναι χαμένη υπόθεση και πρέπει να κλείσει;
Ο Χατζηδάκης δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η Ολυμπιακή θα κλείσει. Αμέσως η τιμή της μετοχής της Aegean εκτοξεύτηκε, φτάνοντας την τιμή εισαγωγής της (δηλ σημείωσε τεράστια αύξηση). Την επομένη ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο πλάνο για το τι θα γίνει με την ολυμπιακή. Να σημειωθεί ότι ο πρώην ευρωβουλευτής της ΝΔ ήταν αυτός που διαρκώς έκανε καταγγελίες στο ευρωκοινοβούλιο σε βάρος της Ολυμπιακής.
Ο αρμόδιος επίτροπος της ΕΕ, ονόματι Μπαρό, ήταν στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2005 για να διαμορφώσει άποψη σχετικά με την υπόθεση. Συνάντησε στελέχη της κυβέρνησης, πήγε κρουαζιέρα στο Αιγαίο με το κότερο του ιδιοκτήτη της Aegean (ναι, μέχρι και ο Αλαβάνος το ανέφερε προχθες), δεν συναντήθηκε επίσημα με κανένα στέλεχος της Ολυμπιακής και τελικά, μερικές μέρες αργότερα, αποφάσισε ότι η Ολυμπιακή επιδοτούνταν παράνομα από το ελληνικό κράτος.
Αυτοί λοιπόν οι τύποι έχουν την ίδια ιδεολογία με αυτούς που έλεγαν ότι πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΤΕ (και τώρα τρομοκρατούνται στο ενδεχόμενο να κάνει κουμάντο η MIG και ο Βγενόπολυλος), η ΔΕΗ και σύντομα η ΕΥΔΑΠ. Προβληματικές επιχειρήσεις κι αυτές; Πάντως παρουσιάζονταν ως "βάρίδια που εμποδίζουν την ανάπτυξη".
Εγώ δεν τους εμπιστεύομαι όταν μας πλασάρουν το λουκέτο-ξεπούλημα ως τη μόνη λύση. Και παραβλέπεις κάτι βασικό: η Ολυμπιακή χρωστάει την καλή της φήμη στους καλούς της πιλότους και στην εξαιρετική τεχνική της βάση. Η τελευταία είναι το "φιλε΄το" της εταιρείας και εδώ πέφτει πολλή λάσπη ώστε να πουληθεί όσο-όσο. Για παράδειγμα, πρίν ένα-δυο χρόνια η Ολυμπιακή βραβεύτηκε ως η ασφαλέστερη εταιρεία της Ευρώπης. Στην τελετή απονομής δεν πήγε κανένα στέλεχος της εταιρείας, ούτε έλληνες δημοσιογράφοι. Το βραβείο πήρε ένας απλός υπάλληλος και το θέμα θάφτηκε.
Εν τέλει, δεν ξέρω αν η Ολυμπιακή πρέπει πράγματι να κλείσει. Επιβάλλεται κάποτε να γίνει μια αξιόπιστη και καθαρή μελέτη. Ο τρόπος που μεθοδεύεται το κλείσιμο όμως δείχνει πολλά...
Comment by Anonymous on 2:18 AM
Και είναι πολύ σημαντικό να μην περνάνε τέτοιου είδους τακτικές (κάνουμε τα πάντα για να βουλιάξει μια επιχείρηση, την ξεπουλάμε φτηνότερα κι απ' όσο άξιζε τη στιγμή της πώλησης, καλύπτουμε όσους πλούτισαν από την κακοδιαχείρηση και το παίζουμε και σωτήρες από πάνω). Αύριο θα κάνουν το ίδιο και με τα ασφαλιστικά ταμεία, τα πανεπιστήμια (που ήδη το επιχειρούν δηλαδή) κτλ
Comment by Anonymous on 10:09 AM
o Onasis nomizo otan eixe idrysei tin olympiaki eixe petyxei mia treli symfonia me to kratos.
Kalypte ena plafon exodon (poy eixan na kanoyn vasika me to misthologio) kai apo ekei kai pera to kratos itan ypoxreomeno na kalyptei ta ypoloipa.
eksoy kai ta trela epidomata kai pronomia ton ypallilon tis olympiakis. ta opoia oi syndikalistes toys ta kanoyn tora gargara. olo to soi taksideyei tsampa kai ta resta...
omoios sti symfonia ypirxe kai ypoxreosi toy kratoys molis ayta ta "ypoloipa" diogothoyn epikindyna (kai epomenos katastoyn epikindyna kai gia tin akeraiotita tis aytokratorias onasi) na analavei ton aerometaforea.
opos kai egine me ta gnosta apotelesmata.
se kapoio vilvio toy o dikigoros toy onasi ta leei mia xara sxetika...
Aris K
Comment by Rosita on 4:18 PM
Προς Γιώργο: Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου,τη στιγμή που η απαξίωση της Ολυμπιακής είναι ένα σκάνδαλο από μόνη της. 25 χρόνια όμως διαπλεκόμενα? Ακόμα κι έτσι να είναι, κάπως θα πρέπει να λήξει αυτή η ιστορία. Με τον πιο υπεύθυνο φυσικά τρόπο..
Comment by Anonymous on 4:20 PM
Αφήστε τον Βγενόπουλο στην ησυχία του, δεν έχει καμιά δουλειά να ασχοληθεί με την Ολυμπιακή.
Αυτός και η ΜΙG έχουν χρέος να αγοράσουν τον Παναθηναικό και να μας γλιτώσουν από το Βραδινογιαννέϊκο..αυτή την κατάρα..χοχοχ
Comment by Μουσικά Προάστια on 12:46 AM
Α, ώστε ο Ωνάσης 'χάρισε την Ολυμπιακή στην Ελλάδα'; Και οι απολυμένοι 'να κόψουν τον λαιμό τους'; Μπορεί τα οικονομικά να μην είναι το φόρτε σας, αλλά σίγουρα θα ξέρετε ότι ακόμα και στον πιο άγριο καπιταλισμό, κάποιες εταιρείες ευρύτερου δημόσιου συμφέροντος λειτουργούν με βάση όχι την κερδοφορία, αλλά ευρύτερα κοινωνικά κριτήρια. Θα πήγαινε η Ολυμπιακή στο κάθε ξεχασμένο νησάκι αν ήταν κερδοφόρα; Και γιατί άραγε επιδοτούνται οι εφοπλιστές με εκατομμύρια κάθε χρόνο για να διατηρούν δρομολόγια σε άγονες γραμμές; Αυτό δεν σας ενοχλεί;
Kαι μερικές άλλες απορίες: Γιατί ξαφνικά η ΔΕΗ ανακαλύπτει ότι χρειάζονται 30% αυξήσεις; Μας νοιάζει ότι κάποιοι δεν θα έχουν να πληρώσουν για το ηλεκτρικό τους; Μήπως να ανεβάσουμε και τα εισιτήρια των λεωφορείων στα 3 Ευρώ για να είναι ο ΟΑΣΑ κερδοφόρος και να πηγαίνουμε στη δουλειά με τα πόδια;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι εξορθολογισμού της λειτουργίας της Ολυμπιακής, και το ξεπούλημά της ΔΕΝ είναι ένας από αυτούς.
Φιλικά, Μ.Π.
Comment by Anonymous on 1:54 AM
Πάς στο άλλο άκρο τώρα..
Μια συμμαζεμένη εταιρία θα μπορούσε να καλύπτει και τις άγονες γραμμές έστω και με επιδότηση για την οποία κι εγώ δε θα είχα αντίρρηση. Εδώ όμως μιλάμε για εκατομμύρια που πετάγονται απ'το παράθυρο.
Αν η κυβέρνηση προσπαθήσει να την εξυγιάνει απολύοντας το πλεονάζoν προσωπικό θα χάσει τις επόμενες εκλογές γιατί οι απολυθέντες και τα σόγια τους θα ψηφίσουν πάλι το πασόκ που τόσα χρόνια τους άφηνε στη θέση τους. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που πρέπει να γίνουν αλλά λόγω πολιτικού κόστους ξέρουμε πως δε θα γίνει.
Για τη ΔΕΗ (και το άλλο μπουρδέλο τον ΟΤΕ) δεν μπορώ να δεχτώ πως μια εταιρεία με έντεκα εκατομμύρια πελάτες δεν μπορεί να βγει. Δεν είναι οι μισθοί των διευθυντών που είναι πάνω από 20 χιλιάδες το μήνα (μέρα και χιλιάρικο) είναι κυρίως οι προμηθευτές και άλλοι διαπλεκόμενοι που ροκανίζουν αλύπητα τα κέρδη του. Και η σπατάλη που σε όλες τις ανάλογες εταιρίες υπάρχει. Τα είπε ο Παλαιοκρασάς όταν τα βρόντηξε αλλά μόνο μια μέρα έπαιξε το θέμα στις ειδήσεις, την επόμενη εξαφανίστηκε.
Και μήπως θυμάσαι ποτέ οι Τριανταφυλλόπουλοι, Τέλογλοι, Μπαξεβάνηδες και άλλοι δαιμόνιοι σκανδαλοθήρες να έκαναν μια εκπομπή για αυτούς τους οργανισμούς και τα σκάνδαλα που συντελούνται; Μήπως κάποιες εταιρίες των αφεντικών τους συμμετέχουν στο πλιάτσικο;
Συμπονώ αυτούς που δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα. Δεν μπορώ να συμπονέσω αυτούς που τη μια ψηφίζουν δεξιά κυβέρνηση να λύσει τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά τους θέματα και την επόμενη βγαίνουν στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν. Και είναι τυχεροί που ο επίτιμος δεν είναι ακόμα στα πράγματα. Θα τους έβαζε να δουλεύουν μέχρι τα 95.
Μπάμπης
Comment by Anonymous on 1:31 PM
an den eisai neodimokratissa eisai sigoura karatzaferiki o dromos pros ta aristera vlepei se toixo.to kalo catering oi kaloi pilotoi kai ta kala service einai frou frou ki arwmata?poios sou eipe pws i olumpiaki einai zhmiogonos epixeirisi?i olumpiaki edw kai kapoia xronia einai kerdoforos epixeirisi apla exei terastia elleimata apo prohgoumena xronia.kati paromoio sumvainei kai me tin ert alla kai me alles deko polu mikroteris shmasias apo tin olumpiaki.i olumpiaki pote den prokeite na ginei kerdofora epixeirisi epipedou easy jet i ryan air epeidi den einai autos o rolos tis.diladi i kratiki epixeirisi aerometaforwn den mporei na vazei theseis ekei pou den epitrepetai den mporei na kovei apo to fai den mporei na mi kanei service den mporei na xrisimopoiei palia i kai akatalila antallaktika.i kratiki epixeirisi aerometaforwn den uparxei gia na vgazei lefta alla gia na eksipiretei me to kalitero kai asfalestero tropo ton ellina politi kai auto kanei.einai gnwsto pws einai i etaireia me to mikrotero deikth atyxhmatwn pagosmiws kai auto einai arketo apo mono tou gia na sunexisei na uparxei.xairete.
Comment by Rosita on 2:09 PM
Καλά τώρα εσύ θέλεις να κάνεις το άσπρο μαύρο. Άκου ρόλος της είναι να εξυπηρετεί τον έλληνα πολίτη. Λες και οι έλληνες πολίτες μπαινοβγαίνουν στα αεροπλάνα χωρίς να πληρώνουν εισητήριο. Η μήπως τα εισητήρια είναι τάχα φθηνότερα από αυτά των ιδιωτικών εταιριών? Κανείς δεν είπε να είναι η Ολυμπιακή κερδοφόρα με την έννοια του ανταγωνισμού και της επικινδυνότητας, αλλά να μην μπαίνει μέσα με τον τρόπο που πληροφορούμαστε όλοι από τα ΜΜΕ.
Όσο για το 'καλό σέρβις' της Ολυμπιακής να μου λείπει. Υπερπληρωμένες ψωνάρες γκαρσόνες πολυτελείας να μας κοιτάνε αφυψηλού - αυτές ήταν οι αεροσυνοδοί της Ολυμπιακής. Προτιμώ χίλιες φορές τις προσγειωμένες αεροσυνοδούς άλλων εταιριών. Όσο για το καλό φαί, κι αυτό να λείπει. Όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι μια 'ευγενική προσφορά του κράτους', μα ένας τρόπος να φουσκώνουν οι τιμές των εισητηρίων. Αν θέλω καλό φαί, πάω και σε ένα εστιατόριο μετά το ταξίδι.
Σχετικά με την ασφάλεια, θα επαναλάβω αυτό που έγραψε ο Μιχαηλίδης στη Λάιφο: Όταν μιλάμε για αεροπορικές εταιρίες, καλύτερα να μην κομπάζουμε για ασφάλεια. Ένα ατύχημα μπορεί να τα ανατρέψει όλα σε μια στιγμή, όπως έγινε και με την swiss air.
Κι ας μη μιλήσουμε καλύτερα για το 'λαμπρό παράδειγμα' της ΕΡΤ που ανέφερες, η οποία φέτος αποφάσισε να δώσει στις ΠΑΕ αστρονομικά ποσά για τη μετάδοση αγώνων - ποσά κατά πολύ μεγαλύτερα από αυτά που πρόσφεραν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί.
Κι αυτό για την κρατική εξυπηρέτηση του έλληνα ποδοσφαιρόφιλου φαντάζομαι..
Comment by Anonymous on 2:53 PM
malista kurie karatzaferi oti peite.na sikwsoume kai to pouli gia neo shma ths olumpiakis den tha htan kaki idea fantazomai e?
Comment by Anonymous on 3:30 PM
Πλάκα έχει ο ανοητογράφος και κακογράφος παραπάνω.. Είναι η χαρακτηριστική περίπτωση του διχασμένου Έλληνα... Πως να μην είναι άλλωστε σε μια χώρα που δεν ξέρει αν θέλει πολύ κράτος ή λίγο! Τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα... Θέλουμε κρατικό τομέα που να κάνει τον επιχειρηματία και να προσφέρει κοινωνικές υπηρεσίες; Δεν είναι κακό το σύστημα, το κάνουν και στη Σουηδία, όπου ακόμη και η βότκα η Absolut είναι κρατική. Μόνο που αυτό το σύστημα προϋποθέτει υψηλότατη φορολογία... Πως θα δεχτεί ο έλληνας μια αυξημένη φορολόγηση υπέρ της κοινωνίας και του κράτους; Με τον τρόπο που το κάνει... Φοροδιαφυγή! Ο στρεβλός ιδιότυπος ελληνικός καπιταλισμός προϋποθέτει τις ζημιές να τις φορτώνεται το κοινωνικό σύνολο και τα κέρδη ο ιδιώτης! Υπό αυτές λοιπόν τις συνθήκες, προσωπικά μου είναι παντελώς αδιάφορη η ύπαρξη ή μη ...εθνικού αερομεταφορέα.
Comment by Anonymous on 4:00 PM
a to kanoun ka sth souhdia e?wraia tote na pas sth souhdia.ekei vevaia autoktonoun kai polu, xwris na thelw na pw kati na piesw kanena ,etsi mia idea rixnw sto trapezi.
Comment by Anonymous on 4:13 PM
Kai giati den mporei h Olumpiakh na parei enan Manager epituxhmeno me sovarh prouphresia? Kati san ton Takh Lamonh tou Olumpiakou as poume. Stoivaro kai apotelesmatiko
Comment by Anonymous on 4:17 PM
edwse ti lusi o anonumos filos.enas takis lemonis xreaizetai kai i olumpiaki tha petaei.kai kathiste eseis sti souhdia me ton bake kai tin absolut pou parepiptontws einai athlia.stoli forever!
Comment by admin on 4:18 PM
Οι ζημιές στο σύνολο, τα κέρδη στον ιδιώτη. Αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας παντού. Οι συνδικαλιστές της Ολυμπιακής καταγγέλουν πως όταν ανέβηκε ο Μητσοτάκης παραχώρησε το catering σε συγγενή του. Αμφιβάλλει κανείς ότι αυτός θησαυρίζει μέσα στο οικονομικό χάος;
Μπάμπης
Comment by Anonymous on 4:21 PM
File anonyme, de sou aresei h souhdia. To katalavame. Einai allwste gnwsto oti to 3-5-2 twn Norvhgwn einai atrwto. Mhpws 8a mas peis oti kai autoi autoktonoun?
Comment by Anonymous on 4:25 PM
3-5-2?norvigia?ma kala asteia les?kale mou file den uparxei tipote pou na mporei na sugrithei me to 4-4-2 tis danias.poioi souhdoi kai poioi norvigoi?edw milame gia to pio armniko sustima na vgainoun apo tis akres na piezoun psila ta nwta fulagmena me 2 amuntika xaf kai 4 amuntikoi stin eutheia ti anaxronistika susthmata mas parousiazeis?
Comment by Anonymous on 4:28 PM
Ma ti lete re paidia, autoi einai oloi alkoolikoi ti sxesh mporei na exoun me thn Olumpiakh aeroporia?
Comment by Anonymous on 4:32 PM
Poluagaphmene mou file. Tesseris amuntikoi sthn eu8eia einai gia na gelane kai ta pardala katsikia. Milame gia tria kormia konta to ena sto allo gia na trakarei o epi8etikos kai na zalizetai.
Comment by Anonymous on 2:56 AM
Μάλιστα....Ολυμπιακή Αεροπορία. Μια εταιρεία που έγινε από κάποιον που ή 1) αγαπούσε
τη χώρα του - αμφιβάλλετε ότι μπορούσε να στήσει εταιρεία σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου; -
ή 2) απλά βρήκε την ιδανική Μπανανία για να κάνει το κομμάτι του
(αυτά τα κίνητρα, όμως, είναι απλά αδιάφορα).
Μια εταιρεία που είχε την ατυχία να αποκτήσει
σκουλήκια έλληνες πολιτικούς στο σβέρκο της.
Και σκουλήκια εργατοπατέρες που είχαν σκοπό να γίνουν και αυτοί πολιτικοί
(ή κάτι τέτοιο ή να τους γλείφουν/αναθεματίζουν, ανάλογα το κόμμα, βεβαίως βεβαίως).
Και τέλος, ένα κάρο κλασικούς τεμπέληδες/κατουρημένων-ποδιών-γλωσσοφιλητές
για εργαζόμενους (εξαιρούνται οι πιλότοι και η Τεχνική Βάση,
οι τύποι είναι απλά ΜΑΣΤΟΡΕΣ).
Το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ για να αναλωθεί σε ένα blog,
ίσως γι'αυτό τελικά εκφυλίστηκε σε ποδοσφαιρικά συστήματα
(παρεπιπτόντως, νισάφι με τα 2 αμυντικά χαφ του Πεσέιρο, έλεος!).
Απλά να υπενθυμίσω ότι τα αεροσκάφη της Ο.Α. επιτάσσονται σε καιρό
ανάγκης/πολέμου (που δεν παίζει να το κάνουν οι ιδιωτικές, αντίθετα
οι καιροί ανάγκης δεν είναι τόσο σίγουροι πως δεν θα έρθουν),
δεν έχει δυστυχήματα (βλέπε ΜΑΣΤΟΡΕΣ) και με το ζόρι κρατάει διαδρομές
που δεν γεμίζουν ούτε ταξί, για εθνικούς λόγους (και μην με πείτε "εθνικόφρωνα",
Αφρικανός είμαι και εγώ, όπως εσείς).
Όλα καταλήγουν στο τί Παιδεία λαμβάνουμε σε αυτή τη χώρα, και με βάση αυτή, τί σόι
άνθρωποι καταλήγουμε να είμαστε, πώς φερόμαστε και τί ζητάμε στη ζωή.
Και εσείς που blog-άρετε, επιτέλους πηγαίνετε στη
ρίζα του κακού και ίσως έτσι αλλάξετε και την επικαιρότητα...Υ.Γ. Μπάμπη, σε ψάχνουν
οι Radiohead, χεχεχεντ
Comment by Rosita on 11:51 AM
FNG θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα. Πάντα μια κρατική επιχείρηση είναι χρήσιμη για τη χώρα, πρέπει όμως αυτή η χρησιμότητα να αναλογεί και να αντισταθμίζει τα έξοδα λειτουργίας της - να υπάρχει δηλαδή μια υποτυπώδης σχέση αιτίου και αιτιατού.
Σχετικά με τις άγονες γραμμές, απάντησε ήδη παραπάνω ο μπάμπης, θα μπορούσε το κράτος να επιδοτήσει την κάλυψή τους σε ιδιωτική εταιρία, χωρίς να πρέπει να συντηρείται γι΄αυτό ολόκληρη αεροπορική εταιρία.
Όσο για την επιστράτευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, εδώ το καλοκαίρι κάηκε η μισή ελλάδα και δεν 'επιστρατεύτηκε' ούτε μισό όχημα του στρατού (τα γυαλίζουμε για να τα βρει καθαρά ο έξωθεν κίνδυνος), παρά αφήσανε τους ανθρώπους να σβήνουν τις φωτιές με τα λάστιχα. Ας χάσουμε λοιπόν τη δυνατότητα επιστράτευσης επιβατικών αεροπλάνων, έτσι κι αλλιώς θα την έτρωγε η μαρμάγκα..
'Ρίζα του κακού'? χμμ.. κατ'αρχήν σε παραπέμπω στα σχετικά συγγράμματα Φίλια -Καργάτση, έχουν ασχοληθεί μέχρι αηδίας με το ζήτημα :)
Ίσως όμως μας πιάσει κι εδώ κανένας σχετικός οίστρος οσονούπω..
Comment by Anonymous on 2:41 PM
Χμμ, "έτσι και αλλιώς θα την έτρωγε η μαρμάγκα".
"Έτσι και αλλιώς όλοι ίδιοι είναι", "έτσι και αλλιώς θα χάναμε", έτσι ή αλλιώς;
Δηλαδή, επειδή έχουμε μπλέξει με λαμόγια
εδώ και πολλά χρόνια, που περνούν τροπολογίες και φωτογραφικές διατάξεις
στις 2 το πρωί ή στις 12 Αυγούστου,
πρέπει να διώξουμε όσο-όσο και γρήγορα ότι έχουμε και δεν έχουμε.
Για να καβαντζωθούν στη θέση τους άλλοι.
Που δεν θα μπορείς να τους πεις και τίποτα, γιατί "είναι ελεύθερη η αγορά" (μόνο που
η Ελλάδα είναι πολύ μικρή για να λειτουργήσει υγειώς ο ανταγωνισμός, όπως απέδειξε το γάλα).
Και είσαι βέβαιη ότι δεν θα φτάσει το κόστος της "επιδότησης" στον ιδιώτη
(που πάλι εσύ θα πληρώσεις!) κοντά σε αυτό της Ο.Α.;
Σίγουρα δεν πρέπει να μείνει η κατάσταση ως έχει, αλλά όχι και να κλείσει
επειδή θα βολέψει συγκεκριμένους επιχειρηματίες και πολιτικούς.
Μην ξεχνάς ότι και η Air France (44% κρατική, 37% ιδιώτες, λοιπά εργαζόμενοι)
μέσα στα χρέη είναι, αλλά άντε πες στους Γάλλους να την κλείσουν. Λύσεις υπάρχουν, άνθρωποι (που να θέλουν) να τις εφαρμόσουν δεν υπάρχουν.
Comment by Rosita on 3:03 PM
Σωστό! Κανείς δεν θέλει να εφαρμόσει τις λύσεις. Οπότε που καταλήγουμε? Δηλαδή δεν υπερθεματίζω υπέρ του κλεισίματος, πραγματικά αναρωτιέμαι.
Εδώ καήκε η μισή Ελλάδα, όσοι τα είδαμε από κοντά πάθαμε μεγάλο σοκ, και μετά από 2 εβδομάδες αντί να διαλυθεί το κυβερνητικό κόμμα, βγαίνει και πάλι με υπεράνεση.
Κανείς δεν θέλει να αλλάξει τίποτα, γι'αυτό η Ολυμπιακή έφτασε εδώ που έφτασε και θα πάει και ακόμα χειρότερα, αυτό είναι σίγουρο, όσο αντέξει δηλαδή πριν τα τινάξει.
Ούτε η ρίζα του κακού μας σώζει ούτε τίποτα.
Και δεν περιμένω αλλαγές κι επαναστάσεις - έχω γίνει πλέον εντελώς απαισιόδοξη.
Comment by piterpunk on 3:59 PM
Θα συμφωνησω με αυτον που ειπε οτι δεν εχει λυθει στην Ελλαδα αυτο που εχει τουλαχιστον συζητηθει και δοκιμαστει στο εξωτερικο.Τι κρατος θέλουμε τελικα.Κρατος με προνοια γαι τους πολιτες με κυριοτερο συμφερον την ασφαλεια του κεφαλιου απο την τσεπη τους?Η ανταγωνισμο και χοντρο παιχνιδι ,ευκαιριες και κινδυνους.Το κρατος δεν μπορει να κανει τον Manager.Oυτε και ξερει ,ουτε ειναι εξυπνο, οτε μπορει.Την ολυμπιακη την εφτιαξε ο Ωνασης με τον δικο του τρόπο και αυτος την κρατησε ζωντανη.Οταν αρχισε η συνδιαλλαγη με το Εllada ,οταν το ρολο του manangement αρχισε να καλυπτουν λαικισμος και ιδέες για σουπερ στολες και χρυσα χερούλια στις πορτες ,πηρε την κατω βολτα.Ακομα ψαχνουνε τις συμβασεις που εκανε νυχτα με το κρατος και πως μαγειρευε εσοδα και εξοδα στο τελος...
ο ρολος του κρατους ειναι αλλος.Να φτιαξει μια ισχυρη νομοθεσια, ας ελεγχει εξονυχιστικα την καθε εταιρια που εχει ελληνα μεσα και ας υποχρεωσει σε μινιμουμ δρομολογια την καθε εταιρια.Αυτα γινονται και εχει τρπο ενα κρατος να ελενξει τους ιδιώτες.Αν δε μπορει να να το καψουμε το μπουρδελο.Δηλαδη δεν γινεται να διαλεγουμε ποιοι θα μας τα φανε αν εινι δημοσιο το κλέψιμο ή ιδιωτικό ημαρτον .
Αυτο δεν λυνεται το 2007 αναιμακτα δυστυχως.Την ολυμπιακη την πληρωνουμε εμεις .Εμεις πληρωνουμε και του υπαλληλους και τα επιδοματα (και τα επιδωματα ανεργεια ςπου θα εχουνε σε λιγο).Καποιος θα πληρωσει και για μας .Σνδικαλιστης, αργομισθος υπαλληλος, πιλοτος που σαραντα χρονων ειναι ζαμπλουτος, ο μαλακας τελος ...
Οποιος θελει ας κρατησει την ενεργεια του στην νεα εταιρια που θα φτιαχτει να πιεσει ωστε να εχει αυτα που πραγματικα μας νοιαζουν Ασφαλεια και ανταποκρισεις(και καλο φαι μην ξεχνιόμαστε)
Α Ξεχασα την ερτ .Τοσο χρημα και τα εντος του ολυμπιακου στις 12.Γιατι ρε παιδια?
Comment by Anonymous on 5:56 PM
Thank You
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
ankara nakliyat -
Mortgage -
Toplist -
oyun -
izlesene -
Rize -
Güzel Sözler -
pusat -
netlog -
hikaye
seo
küresel ısınmaya
hayır
r10
r10
Comment by Anonymous on 6:11 PM
Thank You
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması -
ankara nakliyat -
Mortgage -
Toplist -
oyun -
izlesene -
Rize -
Güzel Sözler -
pusat -
netlog -
hikaye
seo
küresel ısınmaya
hayır
r10
r10
Comment by Anonymous on 1:57 PM
Ημιμαθεια,ΙΣΗ με την αμαθεια.Και ουχι
ακαδημαικη. Ολοι εσεις εχετε αποψη για ενα θεμα με κρυφες προεκτασεις.Αλλα λογια να αγαπιομαστε,κουβεντα να κανουμε.Μονο κουβεντα.
Απο τον Αρμανι στα υπογεια του Παγκρατιου και απο κει στο blog του καθε ασχετου, που δεν εχει μπει ποτε στον χορο . Εχει πλακα.....
ON
Comment by Anonymous on 3:45 AM
Πολλές παπαριές γράφετε..με πρώτη το κλασσικό μότο του νεοφιλευλευθερισμού "μην πλερώνει ο λαός"!
Τότε να μην πλερώνουμε ούτε δρόμους,ούτε σχολεία ούτε νοσοκομεία.Κι ο 'Ευαγγελισμός' & το 'ΑΧΕΠΑ' είναι "μέσα",τί λέτε λοιπόν; Να κλείσουν,ε;
Όσο για τους συνδικάλες & τους "πρνομιούχους εργαζομένους",φαίνεται πως είτε δεν έχετε ακούσει περί συμβασιούχων που παίροννουν βασικό μισθό στα 658 βασικό,δίχως επιδόματα πτυχίου κτλ. είτε νομίζετε πως τα free εισητήρια είναι εντελώς δωρεάν,κάτι που δεν ισχύει μιας και πλερώνονται οι φόροι...
Τέλος,καλό είναι στο mic.blog να γράφονται γενικότερα ζητήματα,αλλά ας ψάχνεστε και λίγο παραπάνω.Σε άλλα ιστολόγια έχουν γραφτεί πιο "αιρετικές" απόψεις κι αν πιστεύετε πως είναι
"αιρετικό" το να ζητάτε να κλείσει,τότε να ευχηθώ να κλείσει το μέσο που σας πλερώνει;;;
Υ.Γ. (1)ένας 8μηνος της Olympic Catering που είναι πια ΝΠΙΔ...
Y.Γ. (2)για ελάτε να δείτε την Τεχνική Βάση,να πάθετε την πλάκα σας
Υ.Γ. (3)δεν επεκτάθηκα σε πιο αναλυτικές καταστάσεις,νομίζω πως το feeling του κειμένου είναι τετριμμένο,μίζερο και διαποτισμένο από πολλύ μμε...
Comment by piterpunk on 7:44 PM
Δε νομίζω ότι ενοούμε όλοι ότι δεν χρειαζετε να πληρωνουμε για δημοσιες υπηρεσιες.Δεν τεθηκε αόριστα το θέμα να μη πληρωνουμε για δρομους, νοσοκομεια κτλπ.Το θεμα είναι να πληρωνουμε δικαια για αυτα που αξίζουμε και για αυτα που πρέπει..το ότι εχει 8 500 εργαζομενους ειναι προβλημα.Οι τεραστιες καθυστερησεις και οι πανακριβες τιμες είναι επισης προβλημα.Και δεν ακουγεται καμια λυση πέρα το να πληρωσει το κρατος.Το οποιο δεν εχει καμια πρακτική αξια .Ανεφαρμοστο,γενικόλογο,και περιπτωσιολογικό....
Comment by Anonymous on 12:40 PM
ontws pio mizero kai tetrimeno arthro den prepei na exei grapsei anthrwpos.o klassikos ellinas. petaei ena geniko kathgorw ontas asxetos gia to thema grafei kai mia duo frasoules must kai meta enter.kai feugei perifanos pws ekane to kathikon tou gia ti patrida.giati einai kai patriwtis o klassikos ellinas.
Comment by Anonymous on 3:19 AM
Ενώ εσύ είσαι ο μοντέρνος που δεν έχεις άποψη για τίποτα επειδή σε τίποτα δεν είσαι ειδικός, πληρώνεις αδιαμαρτύρητα το ΦΠΑ σου σε ότι καταναλώνεις, αφήνεις τους ειδικούς να κάνουν τη χώρα μπουρδέλο και φυσικά δε διανοείσαι να ζητήσεις δημοψήφισμα γιατί δεν έχεις άποψη για τίποτα επειδή σε τίποτα δεν είσαι ειδικός...
Comment by Anonymous on 1:15 AM
diladi ayti pou ekrapse ayto to malakismeno keimeno einai "idikos'
sto thema tis olimpiakis??????
re ouuuuuuuuu
an to sygekrimeno keimeno den einai endixi volemenou atomou , tote ti prepei na diavasete re????
Comment by Anonymous on 1:22 AM
kai na stamatisei ayto yo glypsimo twn syntaktwn anametaxi tous. an ginte .sas parakaloume therma......
indus
Comment by Anonymous on 9:38 AM
Θα σύστηνα σε διάφορους αγράμματους κράζοντες πίθηκους επιστροφή στα θρανία, μπας και πάψουν να δολοφονούν την ελληνική γλώσσα και μάθουν να εκφράζονται σε κάποια ανθρώπινη γλώσσα
Comment by Anonymous on 7:38 PM
^
^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^^^^
^
^
^
^
ΠΛΕΟΝΑΣΜΟΣ
indus
Comment by Anonymous on 11:10 PM
xaxaxaxaxa
Comment by Anonymous on 7:48 AM
θα πρέπει το κράτος να είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του απέναντί του. Αυτή τη στιγμή το ελληνικό δημόσιο χρωστάει τεράστια ποσά στην Ολυμπιακή, χωρίς κανείς να γνωρίζει πόσα ακριβώς είναι
Comment by Golf Tanfo on 3:56 PM
Γεια σας!!!!
Θα ήθελα να σας καταθέσω και εγω την άποψη μου ώς υπάλληλος της ΟΑ-Υ. Δεν θα σας πώ αν πρέπει να ιδιοτικοποιήθει ή όχι καθώς αυτό αφορά (κατ' εμένα) τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται κανείς την οικονομική πολιτική που θεωρεί καταλληλότερη. Εγώ θα σας παραθέσω ορισμένα που γνωρίζω και αφορούν την ΟΑ. Ως αναφορά τον όρο "κρατικός αερομεταφορέας" όλοι σχεδόν πετάτε το moto για τις αγονες γραμμές και τα νησάκια , να σας γνωρίσω λοιπών οτι η ΟΑ είναι ο μεγαλύτερος και καλύτερος HAndling Agent της χώρας μας , δηλαδή αυτός που εξυπηρετεί το μεγαλύτερο ποσοστό των αεροσκαφων που έρχονται στην πατρίδα μας, δηλαδή αναλαμβάνει το check-in , την φόρτωση των α/φων , τον καθαρισμό τους , τον τεχνικό τους έλεγχο και πολλές άλλες πιο εξειδικευμένες ενέργειες ΣΕ ΟΛΑ τα αεροδρόμια της Ελλάδας , σε αυτό λοιπών το κομμάτι η ΟΑ ειναι πραγματικά ΠΡΩΤΗ και με διαφορά απο τον δεύτερο , χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και ο δικός μου σταθμός , το Ηράκλειο, του είναι το 2ο σε κίνηση μετα τα Σπάτα, την περυσινή χρονία καταφέραμε σχεδόν 100% επιτυχία στην εξυπηρέτηση (99.6% αν θυμάμαι καλά). Αυτό σε μια καθαρά τουριστική χώρα που το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων της προέρχονται απο τον τουρισμό , καθιστά την ΟΑ τον "ΒΑΣΙΚΟ ΠΥΛΩΝΑ" της τουριστικής οικονομίας αρα και κατ' επέκταση και της ελληνικής οικονομίας, αφήστε δε και τα τεράστια έσοδα απο αυτήν την διαδικασία. Ως αναφορά τις Ολυμπιακές Αερογραμμές , το αεροπορικό κομμάτι της ΟΑ, δεν θα αποδείξω οτι δεν υπάρχουν ακυρώσεις , καθυστερήσεις και πολλές φορές κακό service, γιατί πολύ απλά συμφωνώ μαζί σας. Πρέπει όμως να δούμε γιατί συμβαίνει αυτο!!!
Η προσωπική μου άποψη για τα δεινά των Αερογραμμών είναι η κακή διοίκηση , η μη εγκαιρη αγορά ή ναύλωση α/φων δημιουργεί τα περισσότερα προβλήματα με τις καθυστερήσεις και τις ματαιώσεις δρομολογίων. Όταν π.χ. γίνει κάποιο τεχνικό σε κάποιο αεροπλάνο τότε το πρόγραμμα που έχει να κάνει το α/φος αυτό πάει όλο πίσω, η "πολυτέλεια" των stand-by α/φων (δηλ. αυτών που κάθονται και θα χρησιμοποιηθούν μονο αν υπάρξει κάποια ανάγκη) δεν υπάρχει, επόμένως έτσι εξηγούνται τα παραπάνω.
Σχετικά με το κακό service , νομίζω οτι αυτό ειναι μια υπερβολή πλέον, είναι κάποιο κατάλοιπο , μια ρετσινία, που έχει μείνει στην ΟΑ απο τα παλαιότερα χρόνια και κατα την προσωπική μου άποψη είναι ένα απο τα κακά της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, δεν νομίζω οτι κάποιος υπάλληλος της ΟΑ να ήταν πιο αγενής απο κάποιον στη Πολεοδομία , την Εφορία ή κάποια άλλη υπηρεσία του δημοσίου.
Καταλλήγοντας θα ήθελα να πώ σε όλους εκείνους που λένε , να κλείσει η ΟΑ και άλλα τέτοια , οτι το αποτέλεσμα μια τέτοιας πράξης θα είναι πέρα απο την απόλυση 8000 περίπου μόνιμων υπαλλήλων και 3500 εποχιακών (οπώς εμένα και ίσως και εσάς) των 700ευρώ, και η καττάρευση του οικοδομήματος που λέγεται τουρισμός στην Ελλάδα , τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία θα κλείσουν ή θα υπολειτουργούν (αρα και απολύσεις) θα υπάρξει μονοπώλιο στις Αερομεταφορές άρα και ακρίβεια στις τιμές (επίσης ένα άλλο λάθος... η ΟΑ είναι πολύ πιο φθηνη απο την AEGEAN)
Αυτα απο εμένα , παω στην δουλεία μου τώρα στο Αεροδρόμιο , ελπίζω να σας δώ....
Comment by Έλληνας Φορολογούμενος on 10:56 AM
Αγαπητοί φίλοι,
Διάβασα όλα όσα παρατίθενται επί του θέματος και αισθάνθηκα ειλικρινά την ανάγκη να εκφράσω τις απόψεις μου, γιατί πνίγομαι.
Λοιπόν φίλοι, ανεξάρτητα αν η Ολυμπιακή υπήρξε αντικείμενο εκμετάλλευσης των εκάστοτε κυβερνήσεων, εν τούτοις είμαι πεπεισμένος ότι μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την εκάστοτε κρατούσα κατάσταση, ποτέ δεν επέδειξαν την δέουσα κοινωνική ευαισθησία και στο βωμό των παχειλών μισθών παρέμεναν ανέκαθεν κοινωνικά αναίσθητοι, αχόρταγοι χρηματικά, συνέβαλαν στην επικρατούσα εικόνα ασυδοσίας και διασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, χαράζοντας με αυτόν τον τρόπο τον δρόμο της αυτοκαταστροφή τους.
Ειλικρινά σας μιλάω μέσα απο την ψυχή μου, δεν λυπάμαι καθόλου γι' αυτό που σας συμβαίνει καθόσον είσαστε σε μεγάλο βαθμό υπαίτιοι. Εσεις οι ίδιοι επιτρέψατε ακόμη και στις καθαρίστριες να απολαμβάνουν οικονομικές απολαβές, ίσες με αυτές ενός ανωτέρου δημοσίου υπαλλήλου Υπουργείου. Εσείς είσαστε που τους επιτρέψατε, να έχουν ακόμη και βοηθούς να τους ανεβάζουν τις ηλεκτρικές σκούπες στο αεροπλάνο μετά απο κάθε Πτήση. Εσείς επιτρέψατε τα υπερβολικά κέρδη των συνοδών στα μεγάλα υπερπόντια ταξίδια.
Επίσης, αν και θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι, τα παραπάνω αποτελούν ψίχουλα μπροστά στα χρέη των πολιτικών κομμάτων για τις μετακινήσεις υποψηφίων στις εκλογές ή στην σχεδόν χωρίς κόστος μεταφοράς των Εφημερίδων μεγάλων εκδοτικών οίκων ανά την επικράτεια σε ημερήσια βάση κ.α., εντούτοις έχουν βαρύνουσα σημασία, καθόσον κατά την γνώμη μου αποτελούν την κύρια αιτία απαξίωσης των σημερινών επιχειρημάτων σας.
Άντε παιδιά να δουλέψετε, να δείτε πως βγαίνουν τα χρήματα, να δείτε πως ζεί και αμείβεται ο υπόλοιπος λαός. Να δείτε πως αισθάνονται αυτοί που όταν πετούσαν στα Ίμια και διακινδύνευαν την ζωή τους για να «κοπροσκυλιάζεται» εσείς κάθε μέρα στα υπερπολυτελή ξενοδοχεία του εξωτερικού στα υπερπόντια ταξίδια, έπερνε μισθό μικρότερο ακόμη και απο τις καθαρίστριες της ΟΑ.
Να γίνουν όλα στάχτη Κύριοι, δεν με ενδιαφέρει. Ειλικρινά, ως Έλληνας φορολογούμενος, έχω βαρεθεί να είμαι ο πιστωτής της ευημερίας σας.
Comment by Anonymous on 8:26 PM
"Όσο για το 'καλό σέρβις' της Ολυμπιακής να μου λείπει. Υπερπληρωμένες ψωνάρες γκαρσόνες πολυτελείας να μας κοιτάνε αφυψηλού - αυτές ήταν οι αεροσυνοδοί της Ολυμπιακής."
Εσύ που το έγραψες αυτό,θα θεωρούσες "υπερπληρωμένο" τον εαυτό σου,αν ρίσκαρες καθημερινά τη ζωή σου για 669 ή 700 €???Να ξέρεις ότι πολλές από αυτές τις "ψωνάρες",όπως τις αποκάλεσες,είναι με σύμβαση ορισμένου χρόνου,χωρίς να ξέρουν τι τους ξημερώνει και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό,όχι για τα 700 € που θα πάρουν,αλλά για το "ευχαριστούμε πολύ,είστε άψογες" που ακούνε στο τέλος κάθε πτήσης από επιβάτες που ξέρουν να εκτιμούν αυτά που τους προσφέρουν!Το "γκαρσόνες πολυτελείας" που ανέφερες,θα το αφήσω ασχολίαστο.Σου εύχομαι μόνο να μη βρεθείς σε πτήση και να χρειαστείς οξυγόνο ή άλλες πρώτες βοήθειες.Τότε θα εκληπαρείς αυτές τις "ψωνάρες" για βοήθεια και θα διαπιστώσεις ότι όλες αυτές οι "γκαρσόνες πολυτελείας" βρίσκονται εκεί για πολύ πιο σημαντικά πράγματα από το να σερβίρουν πορτοκαλάδες και καφέδες!
Comment by Anonymous on 1:54 PM
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΑΦΤΟ δεν σημαίνει οτι δεν εχω γνώμη όπως κάθε πατέρας μητέρα κ γέροντες αλλα εσείς που κατηγορείτε την ολυμπιακή εσείς που ίσως έχετε καθυστερίση σε κάποια απο τις πτύσεις σας, εσείς που αναβληθηκε η πτήσεις σας, αναρωτηθήκατε ποτέ γιατι μήπως ήπαρχει κάποιος λογος που έχει γίνει αυτο ? μήπως το αεροπλάνο έχει πρόβλημα? μήπως γίνετε επείτιδες διότι όλοι οι υπουργοί ΠΑΣΟΚ Κ Ν, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι μέτοχοι στHN EGIAN AIRLINES ? Κ ΘΈΛΟΥΝ να είσται απαγοητευμένοι ώστε να πετάξετε με άλλη πτήση κ όχι με την ολυμπιακή?..μήπως όλος αυτή η βαβούρα την κάνετε επειδή δεν δουλεύεται κ εσείς στην ολυμπιακή? αλλά τώρα που την πήρε η ΜΑΡΦΙΝ να δουμε ποσο ασφαλείς θα είναι οι πτήσεις σας ,,, κ ειδικά απο το προσοπικο που πήρε.... το ξερατε οτι για να μπείς στιν ΝΕΑ ΟΛΥΜΠΙΚ ΕΡ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ ΒΙΣΜΑ ,, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ , ΒΟΥΛΕΥΤΗ , τι σημαίνει αυτό χαχαχαχααχχα ότι κ η κουτσή μαρία επειδή έχει μέσον θα δουλεύει εκεί κ το παλιό προσοπικο με την τεραστια εμπειρία του είναι εκτός Ο.Α λοιπόν για να δουμε τωρα με τι κότσια θα πετάξετε ,,, ΤΕΛΟΣ αυτό που λεγαμε αργούμε αλλα φτάνουμε στο προορισμό μας ,,, τωρα θα λέμε φύγαμε στην ώρα μας αλλά για που όμως εεεεεε ?
Comment by Anonymous on 11:16 AM
ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΙΖΙΤΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ-ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΝΙΞΙΜΟ ΣΤΗ ΦΑΛΚΟΝΕΡΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ..ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ;ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ,ΑΝΕΡΓΟΙ,ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ;
Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ-ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ
Comment by Anonymous on 2:13 PM
Συνταξιούχος της Ολυμπιακής και η Μιλένα
Αφού έφαγαν το καταπέτασμα και μας φέσωσαν για διακόσια χρόνια να δείτε που στο τέλος θα φάνε κι εμάς… Ο λόγος για την τέως υπουργό του Σημίτη και «ιδιαιτέρα» γραμματέα του «σιδερένιου» μακαρίτη Ανδρέα Παπανδρέου, Μιλένα Αποστολάκη.
Η κυρία Αποστολάκη βγαίνει στην σύνταξη πρόωρα στην Ολυμπιακή, με τον νόμο που έφτιαξε η ΝΔ και που τροποποίησε πρόσφατα ο κολλητός της υπουργός, «Βασιλάκης Καΐλας», κατά κόσμον Λοβέρδος.
Η σύνταξη της εκτιμάται ότι θα φτάνει τα 2.500 ευρώ, με 21 χρόνια «υπηρεσίας» στην Ο.Α. Εμείς, όλοι οι υπόλοιποι, με 40 χρόνια υπηρεσίας θα παίρνουμε – αν ποτέ πάρουμε – 850 ευρώ. Τέτοια είναι η λιγούρα της, που θα πίεζε συνεχώς τον Λοβέρδο να «τακτοποιήσει» τους συμβασιούχους της Ολυμπιακής όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Comment by Anonymous on 12:23 PM
ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΜΦΙΦΙΛΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΤΤΑΡΑΓΜΕΝΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ, ΑΥΠΝΟΙ,ΚΑΚΕΝΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΥΝ ΟΛΥΜΠΙΚ! ΠΛΕΙΣΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥΣ!
Post a Comment