Σε μια Αθήνα γεμάτη αστυνομία, γίνονται οι χειρότερες, πιο άνανδρες αλητείες. Από πολλές πηγές εκπορευόμενοι τραμπούκοι λυμαίνονται την πόλη μας επιβάλλοντας τη βία τους ανά πάσα ώρα και στιγμή. Μετα-δημοκρατικό καθεστώς του φόβου, η Αθήνα γίνεται σιγά σιγά η πόλη του μίσους. Που ξεσπά ύποπτα κι απελπιστικά ανεμπόδιστα. Με τον πολιτικό κόσμο να αντιμετωπίζει τα φαινόμενα με μια ηττοπαθή αμηχανία, που προηγείται κατά πολύ της έμπρακτης ανικανότητας.
Εν μέσω του παραπάνω κλίματος, από το ράφι του βιβλιοπωλείου διάλεξα το εντελώς καινούργιο ‘Στιγμές από την προσωπική μου διαδρομή’ του Λεωνίδα Κύρκου (εκδόσεις ‘Εστία’, Ιούνιος 2007). Το ενδιαφέρον μού κέντρισε ο ανθρωποκεντρικός κι ανθρώπινος χαρακτήρας που υπόσχονταν τόσο η φωτογραφία στο εξώφυλλο, όσο και τα λόγια στο οπισθόφυλλο. Πράγματι, ο συγγραφέας του επέλεξε να μας μεταφέρει την αίσθηση και το χρώμα από την προσωπική του διαδρομή, με τη διήγηση απλών μα ενδεικτικών γεγονότων και περιστατικών, ιδωμένων με το βλέμμα του καθημερινού ανθρώπου και γραμμένων σε γλώσσα ευανάγνωστη. Εκφράζοντας τη γνώμη του για άλλες πολιτικές προσωπικότητες με διακριτικό, μα όχι υπόγειο τρόπο. Ευχάριστη συνοδεία στην καλοκαιρινή ανάπαυλα, συνιστάται ακόμη και για χαλαρό διάβασμα στην παραλία.
Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση, γι’ αυτό και αναφέρω το παραπάνω ανάγνωσμα, είναι η ομιλία του Λεωνίδα Κύρκου στη Βουλή, που έλαβε χώρα το 1980, με αφορμή το θάνατο δύο διαδηλωτών στην πορεία του Πολυτεχνείου. Δεκαεπτά χρόνια μετά και είναι απόλυτα επίκαιρη, γι’ αυτό νομίζω και την παράθεσε αυτούσια στο βιβλίο του, κι όχι μόνο ως δείγμα απροετοίμαστου προφορικού λόγου, όπως ο ίδιος αναφέρει.
Επτά μόλις χρόνια μετά την πτώση της χούντας, ο λόγος του είναι καταπέλτης, όταν αναφέρεται στους ‘γνωστούς μας αγνώστους’, που ακόμη και σήμερα επιβάλλουν τη βία τους ανενόχλητοι - κι όχι μόνο ενάντια στη ‘βία της εξουσίας’, αλλά και ενάντια σε οτιδήποτε δεν τους αρέσει και δεν τους βολεύει, όπως π.χ. στο ‘θεσμό’ της αγοράς εισιτηρίου, προκειμένου να δεις μια συναυλία. Παραθέτω τα ακόλουθα αποσπάσματα:
«… Δεν ήταν λοιπόν όλοι αυτοί οι 2.000 νέοι, που είχαν συγκεντρωθεί, αποφασισμένοι να πάνε με κάθε τρόπο στην Πρεσβεία. Υπήρχαν οι αποφασισμένοι, οι οπλισμένοι με λοστούς και αλυσίδες, οι εγκάθετοι, τα καθάρματα - θα μου επιτρέψετε αυτή τη λέξη. …Δεν έχω καμία επιείκεια για κείνους που κρατούν ρόπαλα και αλυσίδες. Τους γνωρίσαμε σε τόσες και τόσες περιπτώσεις. Είναι καθάρματα. …Τα φαινόμενα της αναρχίας δεν είναι φαινόμενα εσωτερικά δικά μας μόνο, είναι φαινόμενα ευρωπαϊκά. …Γιατί τα θέματα των ιδεολογικών διαφωνιών και τα θέματα των κοινωνικών διεξόδων που εκτρέφουν αυτή την απογοήτευση, αυτή την αποθάρρυνση, αυτά δεν αντιμετωπίζονται με τις αστυνομικές μεθόδους της βίας. Αντιμετωπίζονται με άλλες μεθόδους, με την ασφυκτική ιδεολογική και ηθική απομόνωση, την οποία πριν από όλους χρωστούν να πραγματοποιούν τα κόμματα της Αριστεράς. Και εδώ πρέπει να αναγνωρισθεί μια συμβολή των κομμάτων της Αριστεράς στην πατρίδα μας, αν και πρέπει, σε αυτό το σημείο, να ασκηθεί και κριτική προς ορισμένο τμήμα των δυνάμεων της Αριστεράς, που νομίζει ότι είναι δυνατό με μεθόδους βίας να αναχαιτιστούν τέτοιες ιδέες.
…Πιστεύουμε ότι οι ιδέες δεν νικιούνται με τη βία. Αντίστροφα, η βία οπλίζει αυτές τις ιδέες κα τις γιγαντώνει. …Και είναι δυνατόν να έλθει τώρα κανείς να μας κατηγορήσει ότι είμαστε εμείς πίσω από τις αθλιότητες αυτών των καθαρμάτων, που έσπαζαν βιτρίνες και λεηλατούσαν; …Ύστερα από όσα σας ανέφερα, μπορώ να προχωρήσω σε ένα πρώτο αίτημα: Κύριε υπουργέ, διαλύστε τα ΜΑΤ. Δεν προσφέρουν ποτέ τίποτα καλό. Έγιναν όργανα βαρβαρότητας και ανωμαλίας. Προχωρήστε σ’αυτό που έχετε εξαγγείλει, το ήπιο κλίμα και στο οποίο βρήκατε ανταπόκριση …».
Αφήνω τα σχόλια σε εσάς - προσθέτοντας μόνο ότι η συγκυρία της δύσκολης κατάστασης της υγείας του δίνουν στα λόγια του ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα.
Ροζίτα Σπινάσα
Twitter Updates
Archives
- June (2)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (4)
- January (1)
- December (3)
- November (4)
- October (1)
- June (3)
- May (3)
- April (2)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (3)
- June (3)
- May (4)
- April (3)
- March (4)
- February (7)
- December (4)
- November (3)
- October (1)
- June (2)
- May (3)
- April (4)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (2)
- March (1)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- June (4)
- May (4)
- April (5)
- March (3)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (3)
- November (5)
- October (4)
- July (1)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (5)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (4)
- October (4)
- September (1)
- July (3)
- June (3)
- May (5)
- April (4)
- March (3)
- February (4)
- January (4)
- December (6)
- November (4)
- October (4)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (4)
- October (5)
- September (2)
- July (2)
- June (4)
- May (5)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (3)
- September (2)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (4)
- March (6)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (5)
- October (4)
- September (5)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (7)
- March (5)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (5)
- September (1)
- July (2)
- June (3)
- May (1)
- April (2)
- March (1)
- February (1)
- January (3)
- November (1)
- October (1)
- July (1)
- May (1)
- March (3)
- February (2)
- January (2)
- December (1)
- November (4)
- October (5)
- September (11)
- August (7)
- July (13)
- June (15)
- May (11)
- April (14)
- March (22)
- February (8)
- January (8)
- December (10)
- November (10)
- October (17)
Links
- aliki's washing machine
- all gone
- alt. rock & indie music
- back to mono
- bug in the city
- fantastikoi hxoi
- gatouleas
- gsus_saved
- human traffic
- ibis
- indictos
- lkrory21
- lost bodies
- monsieur hulot
- mouxlaloulouda
- music comma
- music will save us all
- musica-re
- narita
- orphan drugs
- silent crossing
- songs for my funeral
- sonic death monkey
- sound injections
- soundeyet
- stereonova
- tam tam radio
- we are the music makers
- άκου αυτό
- άσματα και μιάσματα
- ακραία μουσικά φαινόμενα
- εδώ λιλιπούπολη
- λευκός θόρυβος
- το σπίτι με τα παράξενα
- φιξ καρέ
11 comments
Comment by ylow on 12:22 PM
Ενταξει, συμφωνοι. φταινε οι αναρχικοι. Μια ερωτηση μοναχα: Ειναι τυχαιο που δεν συλλαμβανουν ποτε κανεναν απο αυτους, και ταυτοχρονα βγαινουν οι ``εκπροσωποι`` της ταξης στα καναλια και κλαιγονται πως δεν εχουν αρκετη ελευθερια να δρασουν???Ειναι μια διασταυρωση ανικανοτητας και προβοκατσιας, για να αυξήσουν την προληψη καταστολη.
Ναι ειναι αχρειοι, αλλα ειναι καλυτεροι οι μπατσοι?Προτιμω την ασυδοσια απο εναν αναρχικο παρα απο εναν μπατσο και θα πω αμεσως γιατι: Αν με χτυπησει ο αναρχικος ειναι εγκληματιας και παει φυλακη.Αν με χτυπησει ο μπατσος ειναι σε αυτοαμυνα ή το πολυ πολυ να παει σε καμια δυσμενη μεταθεση εντος αττικης.
Δηλαδη, για να καταλάβω απο ολα οσα φταινε, ευθυνονονται οι αναρχικοι σε αυτην πολη.
Μην Ξεχνας οτι ισχυει και εδω η αρχη της δρασης αντιδρασης.Οταν υπαρχουν ακραιες εκδηλωσεις καταστολης θα υπαρχουν και ακραιες εκδηλωσεις αναρχιας.
Comment by Anonymous on 9:09 PM
Έχουν πλάκα ώρες-ώρες οι παλιοί αριστεροί και τα αλά Γκάντι κηρύγματα περί μη-βίας. Όταν είχαν πάρει τα όπλα και τα βουνά το '46, τέτοια κηρύγματα εξασφάλιζαν θέση μπροστά στα απόσπασμα για προδοσία του λαϊκού κινήματος. Αυτό που ανέκαθεν ενοχλούσε τους αγωνιστές των κομμουνιστικών μαντριών ήταν οι αναρχικοί, και όχι η βία αυτή καθαυτή. Για τον κάθε καλό κομμουνιστή, ο εχθρός δεν είναι ο ακροδεξιός (με τον οποίο άλλωστε μοιάζει πια) αλλά ο αναρχικός.
Comment by Anonymous on 4:15 PM
Τα ατομικα ξεσπασματα βρισκουν καθε αριστερο ανθρωπο αντιθετο.Ουτως ή αλλως την εξουσια την συμφερει να αναμετρασαι μαζι της μεσω της βιας.Εκει ειναι πιο δυνατη.
Παρ'ολα αυτα αν και θεωρω τον Κυρκο σπουδαιο ανθρωπο δεν μου αρεσει πολυ ο τροπος με τον οποιο λεει αυτα που λεει.
Με εξοργιζει το γεγονος πως συμφωνει με το οτι οι αναρχικες ιδεες θελουν ιδεολογικη απομονωση.
Και ουτως η αλλως αυτα τα πιστοποιητικα κοινωνικων φρονηματων που τρεχουμε να δωσουμε εμεις οι αριστεροι σε καθε εκνομη πραξη που πραγματοποιειται απο καμια δεκαρια νοματεους κουκουλοφορους (θα μιλαγα και για ασφαλιτες αλλα δεν βαριεσαι...) δεν ειναι παντα συμφωνο με την ιδεολογια μας.
Τελικα σιγουρα δεν φταινε οι αναρχικοι για την αστυνομοκρατια που συμβαινει σε αυτην την πολη.Οποιος το πιστευει αυτο ειναι απλα χαζος...Το προβλημα ειναι οτι οι αναρχικοι που δρουν με αυτον τον τροπο δεν καταλαβαινουν πως ειτε λειτουργουν ως χρησιμοι ηλιθιοι ειτε οτι οταν σπανε μια τραπεζα ,ο διπλανος τους¨"συντροφος" με την κουκουλα, το πιο πιθανο ειναι να εχει μια αστυνομικη ταυτοτητα στην κωλοτσεπη.
Κανεις αριστερος δεν αποκυρησει την βια.Στην ωρα της ομως.Τα ατομικα ξεσπασματα μονο κακο στα κινηματα κανουν.
Comment by Anonymous on 11:09 AM
Το θέμα είναι περίπλοκο και δεν μπορεί να απαντηθεί με απόλυτες δηλώσεις. Ο Κύρκος στο παραπάνω απόσπασμα καταφέρεται κατά των ατόμων που κάνουν τα επεισόδια και κατά των ΜΑΤ την ίδια στιγμή. Και θα μου πείτε αυτό είναι εύκολο, ο καθένας αναθεματίζει τα αυτονόητα, δεν προτείνει όμως τρόπους αντιμετώπισης. Εμένα όμως αυτό που μου άρεσε είναι κάτι που δεν έχω δει να κάνει κανείς άλλος από τον αριστερό χώρο, δηλαδή να τοποθετηθεί ξεκάθαρα απέναντι σε ανθρώπους που στην ουσία δεν έχουν καν ιδεολογικό υπόβαθρο για τις βιαιοπραγίες τους. Δηλαδή εντάξει, όταν σπάγανε καμία τράπεζα λέγαμε οκ, χτυπάνε το 'σύστημα'. Εδώ όμως έχει πλέον φανεί ότι είναι ικανοί να στραφούν και κατά του οποιουδήποτε μεροκαματιάρη για να ξεδώσουνε και να ικανοποιήσουν τα μικροσυμφέροντά τους(π.χ. αδειάζανε τα ταμεία των σαντουιτσάδων στο eject). Εκτός αν θεωρούν και τον οποιοδήποτε εκτός των ομάδων τους βολεμένο εκπρόσωπο του 'συστήματος', κάτι που στο αποτέλεσμά του δεν διαφέρει και πολύ από το κοινό αδίκημα.
Ροζίτα Σπινάσα
Comment by Anonymous on 12:35 PM
Μισό λεπτό ρε παιδιά... Από που κι ως που παίρνετε όλοι σα δεδομένο το ότι τα επισόδεια στο ejekt και στον iggy έγιναν από αναρχικούς; Είχανε καμιά ταμπέλα επάνω; Νομίζω χρειαζόμαστε περισσότερη προσοχή στο πως χρησιμοποιούμε λέξεις όπως "αναρχικός", "κουκουλοφόρος" κλπ, και πως τις νοηματοδοτούμε... Έχω την εντύπωση ότι αναπαράγετε πολύ εύκολα το παραμύθι των ΜΜΕ
Comment by Anonymous on 2:18 PM
κατσε ρε συ ροζιτα...
Πως ειναι δυνατον να βαζεις στο ιδιο τσουβαλι εναν που σπαει μια τραπεζα με εναν που κλεβει το ταμειο της καντινας του eject?Δηλαδη δεν καταλαβαινω γιατι βλεπουμε τον αναρχικο χωρο σαν ενα ενιαιο κομματι που τις μλκιες καποιων τις πληρωνουν ολοι?Δεν ειναι κομμα ή οργανωση .Ο Δημητρακης αποφασισε να κλεψει μια τραπεζα νομιζοντας πως αυτο ειναι επαναστατικη πραξη.Η ομοσπονδια αναρχικων ελλαδος την καταδικασε αυτην την ενεργεια.
Τελικα καθε πραξη βιας ,αφου για αυτες μιλαμε, δεν πρεπει να κρινεται στο αν εχει ή οχι πολιτικα κινητρα και ιδεολογικο υποβαθρο?Δεν λεω αν συμφωνει ή οχι καποιος με αυτην....ειπα πως και εγω διαφωνω με την βια πριν την ωρα της.
Και τελος παντων αυτο που δεν μου αρεσει στα λεγομενα του Κυρκου ειναι το οτι δν κανει ιδεολογικη αντιπαραθεση με τον αναρχικο χωρο.Αυτο θα ηταν το λιγοτερο σεβαστο και αξιοπρεπες (προσωπικα αυτο περιμενω απο την αριστερα).Αντιθετα αυτος βγαινει στο βημα της βουλης διαχωριζοντας τελειως τη θεση του ,καταδικαζοντας καθε πραξη βιας και το χειροτερο απ ολα ειναι πως τασεται στο πλευρο της εξουσιας λεγοντας πως οι αναρχικες ιδεες θελουν ιδεολογικη απομονωση.
Και επισης δεν ειναι κακο να θυμηθουμε πως η πορεια εκεινη προς την πρεσβεια ηταν απαγορευμενη.Και τα κομματα της αριστερας δεν συμμετειχαν.Και οι 2 ανθρωποι αυτοι (ενα αγορι και μια κοπελα) δολοφονηθηκαν απο τα ζωα με τις στολες.Το αγορι απο πυροβολο (νομιζω) ενω η κοπελα απο ξυλοδαρμο.Σημερα οι τοτε ματατζηδες θα εχουν παιδια στην ηλικια τους.Δεν τιμωρηθηκε ποτε κανεις για αυτες τις δολοφονιες...
Αλλα βλεπεις ποσο πλακα εχουν τελικα τα παντα?Βγαινει ενας πολιτικος να μιλησει για πορειες και αγωνες στους οποιους δεν ηταν.Αν δεν ειχαν πεθανει αυτοι οι 2 ανθρωποι, μαλλον "προβοκατορες" θα ηταν η λεξη που θα τους αποκαλουσαν εντος της βουλης αυτους τους "2000 αποφασισμενους νεους"
anyway το βιβλιο θα το διαβασω με την πρωτη ευκαιρια
Comment by Anonymous on 3:04 PM
συμφωνώ απολύτως μαζί σου, ότι οι έννοιες αναρχικός και κουκουλοφόρος δεν ταυτίζονται, και εγώ συνειδητά δεν χρησιμοποίησα καθόλου τη λέξη 'αναρχικός'. Παρ'όλα αυτά νομίζω ότι η σύγχυση δεν είναι τεχνητή, από τα ΜΜΕ, αλλά πραγματική. Όχι ότι έχω κάνει κάποια επισταμένη έρευνα, αλλά διαχώρισε κανείς τη θέση των αναρχικών από τα συγκεκριμένα επεισόδια στο eject? Ίσα ίσα που υποστηρίχθηκαν από το indymedia - και ποιούς εκφράζει τελικά το indymedia? Επειδή έχει τύχει να μιλήσω με άτομο που πιτσιρικάς έτρεχε συστηματικά σε τέτοιες φασαρίες (χωρίς αυτό βέβαια να με οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα), κατάλαβα ότι δεν υπάρχει κάποια 'ιδεολογική κλίκα' πίσω από όλα αυτα΄, παρά μόνο καβλωμένα για φασαρίες παιδιά. Αυτός τουλάχιστον τέτοιους γνώριζε. Επειδή όμως εγώ πραγματικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, τί είναι αυτό που διαχωρίζει αυτούς που σπάνε μια τράπεζα από αυτούς που κάνουν άλλου είδους επεισόδια; Κάποια διαφορετική καθοδήγηση, κάποια διαφορετική νοοτροπία; Θα χαρώ πολύ να λάβω μια έγκυρη απάντηση που να λέει ότι διαχωρίζονται σαφώς.
Ροζίτα Σπινάσα
Comment by 16Forever on 6:03 PM
"Η ομοσπονδια αναρχικων ελλαδος(!!!!!!!!!!!!!) την καταδικασε αυτην την ενεργεια."
EΛΕΟΣ ρε φίλε !!
Tι 'ναι αυτα;;;;;;
Kαταλαβαίνεις τι είπες τώρα;;
Comment by Anonymous on 1:16 AM
Αυτο ειπα και στο προηγουμενο ποστ μου...οτι ο αναρχικος χωρος δεν ειναι ενιαιος οπως ειναι ενα κομμα για παραδειγμα.Δηλαδη πως θα ημασταν ευτυχισμενοι?Αν για παραδειγμα εβγαζε η Αντιεξουσιαστικη κινηση ανακοινωση και διαχωριζε την θεση της απο αυτους του eject?Και υστερα η αναρχικη αρχειοθηκη?Και μετα και η καθε αναρχικη κολλεκτιβα και γκρουπα?
Μα με ποια λογικη να το κανουν αυτο?
Ποτε υποστηριχθηκαν αυτες οι ενεργειες απο το indymedia?Εγραψε καποιος απο την σ.ο του indymedia ή μπηκε η ειδση στα κεντρικα ως πραξη που συμμετειχαν αντιεξουσιαστες?Το οτι δημοσιευσαν την ειδηση σημαινει πως επικροτουν τις πραξεις?Και αληθεια ποιους "αντιπροσωπευει" το ιντυ?Σε ρωταω και εγω με την σειρα μου.Αν μαζευτηκαν 5 αντιξουσιαστες και εφτιαξαν ενα σαιτ αντιπληροφορησης (και το θετω θεωρητικα γιατι προφανως στη σ.ο του ινδυ δεν συμμετεχουν μονο αντιεξουσιαστες) αντιπροσωπευουν τον καθε μπαχαλο?Ή εστω τον καθε αναρχικο?
Οχι προσωπικα δεν πιστευω οτι συγχηση αναρχικου και κουκουλοφορου ειναι πραγματικη.Δυστηχως ειναι στο μυαλο της κοινης γνωμης αλλα τα ΜΜΕ κατηγορω για αυτο.
Ναι οντως υπαρχουν κουκουλοφοροι και κουκουλοφοροι.Υπαρχουν μπαχαλακηδες κ υπαρχουν αναρχικοι.Τους ξεχωριζεις απο τις πραξεις τους.Για αυτο λεω πως δεν μπορεις να βαζεις στο ιδιο τσουβαλι αυτον που εκανε πλιατσικο στο eject με αυτον που στρεφεται εναντιον μιας τραπεζας.
Τωρα για το αν και ο ενας και ο αλλος ειναι βλακας ειναι στην κριση του καθενος.
@16forever
Την αναρχικη ομοσπονδοια ελλαδος την χρησιμοποιησα ως παραδειγμα για να δειξω πως καποιοι αναρχικοι συμφωνουν με καποια πραξη (του Δημητρακη στην συγκεκριμενη περιπτωση) ενω καποιοι αλλοι οχι.Αυτο μου ηρθε στο μυαλο αυτο εβαλα.Εσενα δεν ξερω ακριβως τι σε πειραξε?Η ΑΟΕ δεν ειναι δημιουργημα της φαντασιας μου οποτε δεν καταλαβαινω γιατι απευθυνεσαι σε μενα.Τα παραπονα σου για το οτι καπηλευονται χωρους και χρησιμοποιουν τετοια ονοματα, ή δεν ξερω τι αλλο σε πειραξε, σε αυτους.
Comment by Anonymous on 3:52 PM
Πέρα από όλα αυτά ο Κύρκος επιμένει να μας λέει σε όλο το βιβλίο
α) τι άθλιο που είναι το ΠΑΣΟΚ
β) τι ευγενής που ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής
γ)τι καλά που υπήρξε το ΚΚΕ Εσωτ. και αργότερα ο ΣΥΝ και η αριστερά γλύτωσε τα "άλατα" των πολυχρησιμοποιημένων πλυντηρίων
δ)πόσο "έξυπνος" υπήρξε κάθε φορά ο ίδιος σε "στριμωγμένες" περιστάσεις όπως αυτή του 1980
...
ααα... και πόσο απών υπήρξε ο Ανδρέας Παπανδρέου, την ώρα που το ΚΚΕ εσωτ. έλυνε με καίριο τρόπο τα προβλήματα. Όχι της χώρας, του εσωτερικού του φυσικά.
Επίσης αν βάλεις τα Ζουζούνια να γράψουν την αυτοβιογραφία τους, μάλλον θα χρησιμοποιήσουν πιο ελκυστική γραφή.
Αφ 'ης στιγμής επέλεξε την ακίνδυνη οδό ο Λ.Κ., τιμήθηκε, τιμάται και θα τιμάται περισσότερο από όταν ήταν πραγματικά "καίριος" και "επικίνδυνος".
Αυτό ας ανησυχεί περισσότερο τον ίδιο και τους συνεχιστές του, παρά εμάς.
Περαστικά του και ας επιστρέψει με κάτι πιο ουσιαστικό.
Aris K.
Comment by Anonymous on 12:05 PM
karampeazi ksereis kai apo politiki?mousiki athlitika kommwtiki mageiriki permanant ksereis pws ftiaxnoun kokoretsi pws allazoun lastixo eisai foveros telika pws tha pesei i koilara sou mono den ksereis tha sto mathw egw anti na kathesai sti karekla na grafeis nalakies (me n) pane kane kamia douleia vlakako.
Post a Comment