Amy Winehouse - Back to black
7/2/07 Θανάσης Παπαδόπουλος, Mic.gr
8/4/07 Δημήτρης Κανελλόπουλος, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία
Mic: Και ώρες ώρες δίνει την αίσθηση ότι και το "we wish you a Merry Christmas" να τραγουδούσε, sexy θα ακουγότανε
K.E.: … τραγουδίστρια που θα ηχούσε σέξι ακόμα κι αν ερμήνευε χριστουγεννιάτικους ύμνους
Mic: Δεν είναι κουλτουριάρα σαν τη Madeleine Peyroux …. Δεν είναι ούτε "αριστοκρατική" σαν τη Norah Jones
K.E.: Δεν είναι σοφιστικέ όπως η Μαντλέν Πεϊρού, ούτε ευγενική σαν τη Νόρα Τζόουνς
Mic: fuck, fuckery και παρεμφερή πάνε κι έρχονται…
K.E.: Τα fuck δίνουν και παίρνουν στους αυτοβιογραφικούς στίχους της
Mic: …μια και η Amy τις εμπειρίες της με ποτό, ναρκωτικά και sex κάθε άλλο παρά τις κρύβει: αποτελούν περίπου το 100% των καλογραμμένων στίχων της
K.E.: ενώ η θεματολογία τους περιστρέφεται γύρω από τις εμπειρίες της με το ποτό, τα ναρκωτικά, το σεξ, το χωρισμό και την εκδίκηση
Mic.: Το 'Back To Black' κατακλύζεται από πιασάρικες μελωδίες, διαποτισμένες από πάθος και μελόδραμα αλά Motown
K.E.: Οι μελωδίες της φέρνουν στο νου τα παλιά γυναικεία γκρουπ της Μοτάουν και η ερμηνεία της έχει κάτι από το πάθος της Ετά Τζέιμς
Mic.: Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ξεφεύγει από τα στάνταρτ της κλασικής αμερικάνικης soul, ξεχωρίζοντας από το σωρό των ερμηνευτών της γιατί δεν μιμείται καμιά από τις μεγάλες φωνές
K.E.: ηχεί όπως οι παλιοί κλασικοί αμερικάνικοι «μαύροι» δίσκοι, χωρίς όμως να ξεπατικώνει τις σπουδαίες σόουλ τραγουδίστριες του παρελθόντος
Links:
Amy στο Mic
Amy στην Κ.Ε.
Μπάμπης Αργυρίου
Twitter Updates
Archives
- June (2)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (4)
- January (1)
- December (3)
- November (4)
- October (1)
- June (3)
- May (3)
- April (2)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (3)
- June (3)
- May (4)
- April (3)
- March (4)
- February (7)
- December (4)
- November (3)
- October (1)
- June (2)
- May (3)
- April (4)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (2)
- March (1)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- June (4)
- May (4)
- April (5)
- March (3)
- February (4)
- January (3)
- December (4)
- November (4)
- October (3)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (5)
- February (4)
- January (3)
- December (3)
- November (5)
- October (4)
- July (1)
- June (4)
- May (4)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (5)
- July (2)
- June (4)
- May (4)
- April (4)
- March (4)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (4)
- October (4)
- September (1)
- July (3)
- June (3)
- May (5)
- April (4)
- March (3)
- February (4)
- January (4)
- December (6)
- November (4)
- October (4)
- March (4)
- February (3)
- January (4)
- December (3)
- November (4)
- October (5)
- September (2)
- July (2)
- June (4)
- May (5)
- April (3)
- March (3)
- February (5)
- January (3)
- December (4)
- November (5)
- October (3)
- September (2)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (4)
- March (6)
- February (4)
- January (4)
- December (4)
- November (5)
- October (4)
- September (5)
- July (4)
- June (5)
- May (4)
- April (7)
- March (5)
- February (5)
- January (4)
- December (5)
- November (5)
- September (1)
- July (2)
- June (3)
- May (1)
- April (2)
- March (1)
- February (1)
- January (3)
- November (1)
- October (1)
- July (1)
- May (1)
- March (3)
- February (2)
- January (2)
- December (1)
- November (4)
- October (5)
- September (11)
- August (7)
- July (13)
- June (15)
- May (11)
- April (14)
- March (22)
- February (8)
- January (8)
- December (10)
- November (10)
- October (17)
Links
- aliki's washing machine
- all gone
- alt. rock & indie music
- back to mono
- bug in the city
- fantastikoi hxoi
- gatouleas
- gsus_saved
- human traffic
- ibis
- indictos
- lkrory21
- lost bodies
- monsieur hulot
- mouxlaloulouda
- music comma
- music will save us all
- musica-re
- narita
- orphan drugs
- silent crossing
- songs for my funeral
- sonic death monkey
- sound injections
- soundeyet
- stereonova
- tam tam radio
- we are the music makers
- άκου αυτό
- άσματα και μιάσματα
- ακραία μουσικά φαινόμενα
- εδώ λιλιπούπολη
- λευκός θόρυβος
- το σπίτι με τα παράξενα
- φιξ καρέ
22 comments
Comment by Anonymous on 6:10 PM
Mixtape Σινεμα - 16/2/2007
http://www.mixtape.gr/t.asp?sec=2&sub=5&uid=2
Κανελόπουλος - Avopolis other side 27/2/2007
http://www.avopolis.gr/theotherside/default.asp?ID=117
The Queen: Ο Alexandre Desplat
Mixtape: Δε λείπουν βέβαια τα παράδοξα. Όπως ... η επιλογή του The Queen του Alexandre Desplat αντί του Painted Veil του ιδίου, το οποίο κέρδισε και τη χρυσή σφαίρα
Βέβαια και το εν λόγω soundtrack του ελληνογαλλικής (βεβαίως, βεβαίως) καταγωγής Desplat είναι πολύ καλό και αποτελεί ίσως το μοναδικό ενδιαφέρον κομμάτι (άντε μαζί με την Helen Mirren) της ταινίας The Queen.
Avopolis: Ο Alexandre Desplat μου είχε αποκαλύψει παλιότερα σε συνέντευξή του ότι είναι ελληνικής καταγωγής - όχι ότι είναι και μυστικό δηλαδή. Το παράδοξο είναι ότι προτάθηκε για Οσκαρ για τη μουσική του στο συγκεκριμένο φιλμ, όταν προ μηνός κέρδιζε τη Χρυσή Σφαίρα για το άλλο φετινό του (και μάλλον καλύτερο) σάουντρακ, το «Painted Veil».
Notes On A Scandal: Philip Glass
Mixtape: Καλό είναι το Notes on a Scandal αλλά μόνο δικιά μου εντύπωση είναι ότι μοιάζει λίγο στο The Hours; (και σε κάμποσα άλλα).
Avopolis: Μία είναι μόνο η ένστασή μας: οι μελωδίες στο «Σημειώσεις για ένα σκάνδαλο» θυμίζουν αρκετά τη μουσική που είχε γράψει προ τετραετίας για τις «Ώρες».
The Good German: Thomas Newman
Mixtape: Βέβαια έτσι βαρύγδουπο και επικό, συνοδεύει ιδανικά την ταινία και επίσης ο κύριος Newman έχει συμπληρώσει αισίως οχτώ υποψηφιότητες και κάποια στιγμή πρέπει να το πάρει το ρημάδι.
Avopolis: Με οχτώ έως τώρα υποψηφιότητες ο Thomas Newman. Η ταινία δεν έχει προβληθεί ακόμα στη χώρα μας, αλλά με την επικού στυλ μουσική του, παίρνουμε μία γεύση περί τίνος πρόκειται.
Pan's Labyrinth: Javier Navarrete
Mixtape: Πραγματικά ένα soundtrack γεμάτο εικόνες
Avopolis: Πλούσιο σε… εικόνες και χρώματα, ακούγεται και ξεχωριστά, ως ένα αυτόνομο μουσικό έργο.
Comment by country boy on 2:22 AM
ψεματα λετε!
αποκλειεται.
Comment by Anonymous on 4:36 AM
Από τη μια ευλογείτε την πειρατεία, το soulseek και το rapidshare, από την άλλη σας ενοχλεί να αντιγράφουν τα κείμενά σας. Δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Comment by Anonymous on 12:42 PM
Αν είναι να κλέψεις, κλέψε από τους καλύτερους.
Κύριε Υφαντή, ακόμα δεν βαρεθήκατε τον εαυτό σας; Αν η μουσική σας είναι παρόμοιας νοοτροπίας με τα γραπτά σας, δεν είναι τυχαίο που δεν σας ξέρω ούτε θέλω να σας γνωρίσω ποτέ.
Comment by Anonymous on 8:11 PM
Λίγο ήθελε για το copy paste.Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως λογοίς τέτοιοι τύποι πλασάρουν μια εικόνα μέσα απ' τα γραπτά τους, μιλώντας για την ευτέλεια της μουσικής βιομηχανίας, ραδιοφώνων κλπ. Who is who?
Comment by Anonymous on 4:44 AM
Όπως λέει και ο μεγάλος γνώστης της μουσικής βιομηχανίας Μπάμπης Αργυρίου, οι μουσικοί έχουν το rapidshare που τους βοηθά να γίνουν γνωστοί (!). Ε, και οι μουσικές φυλλάδες έχουν η μια την άλλη. Δείτε το θετικά βρε, σας κάνουν γνωστούς με το copy paste. Δεν είναι κλοπή που κάποιος βγάζει λεφτά από αυτό που φτιάξατε εσείς και δε σας δίνει λογαριασμό...
ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ Η ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΑΣΑΤΕ ΕΠΑΦΗ;
Comment by Anonymous on 7:41 AM
re polyproswpe tade, sthn arxh hsoun enas kakomoiros vasilakhs kailas kai twra teleytaia "akougesai" san parathmenh gkomena me iq radikiou. kamia prwtotypia dhladh. mporeis na 3ekollhseis h vrhkes to nohma ths zwhs sou s' ayto to blog, opote as s' afhsoyme sthn hsyxia soy na to xareis? pantws, palikari mou, to xasmourhto paei sunnefo me tis "apopseis" sou. an kai h mousikh sou einai mia apo ta idia, tote sygxarhthria, anhkete ki eseis stous logous ths katrakylas ths ellhnikhs mousikhs sta tartara. panta tetoia, panta tetoia.
Comment by Anonymous on 12:43 PM
allo to na katevazeis mousiki xwris na plirwneis giaytin, malakia de lew, allo omws na kleveis ti mousiki i to keimeno kapoiou vazontas apo katw to onoma sou. Faneri i diafora, kapoioi omws mperdeuoun tin lwzani me tin kozani (gia na min poume to paradeigma me tin vourtsa)
Comment by Anonymous on 1:48 PM
Αποκλειστικά προσωπικά μιλώντας, μπορώ να πω ότι δεν με ενοχλεί διόλου να βλέπω κομμάτια από κείμενα μου, αυτούσια ή ελαφρώς παραλλαγμένα, με υπογραφή άλλου. Φαινόμενο μάλιστα το οποίο έχω παρατηρήσει τυχαία ουκ ολίγες φορές (φαντάζομαι πόσες θα είναι οι περιπτώσεις που μου διέφυγαν). Για πολλούς λόγους μπορώ να υποστηρίξω αυτή τη στάση: 1) Γιατί έχω μια αποστροφή προς ότι έχει σχέση με "πνευματική ιδιοκτησία". Τα (όποια) πνευματικά έργα δεν είναι ...χωράφια! 2) Οπότε το σημαντικό είναι να μεταδίδονται και να διακινούνται οι ιδέες και οι απόψεις. 3). Γιατί λίγο ή πολύ όλοι μας έχουμε "κλέψει", "αντιγράψει" ή έστω επηρεαστεί από κείμενα άλλου, είτε εσκεμμένα είτε αθέλητα. και 4) (για να το παίξω κι εγώ λίγο ...Βασιλάκης Καϊλας σαν τον "μουσικό" παραπάνω) δεν πληρώνομαι για αυτό που κάνω, και ούτε θέλω. Για το όποιο "ψώνιο" να βλέπω το όνομα μου τυπωμένο το mic μου αρκεί και περισσεύει.
Το μόνο ζήτημα στην όλη ιστορία, και έτσι πιστεύω το έχει κατα νουν ο Μπάμπης είναι το "ναι, αντιγράψτε ότι θέλετε από το mic, αλλά καμιά φορά, έτσι για το γαμώτο της ιστορίας, αναφέρετε και την πηγή"...
Comment by Anonymous on 2:45 PM
Ωραία το θέτεις Αντώνη και σε καταλαβαίνω, παρθενογέννεση άλλωστε ελάχιστες φορές υπήρξε. Είναι όμως διαφορετικό το να παίρνεις ως αφορμή ή ως έμπνευση, όπως θέλεις πέστο, τη δουλειά κάποιου άλλου, για να δημιουργήσεις κάτι δικό σου, κι άλλο το να κάνεις συνειδητά ένα κολλάζ από κείμενα ίδιου θέματος, για να γεμίσεις κι εσύ τη σελίδα σου και να πληρωθείς από τον εκδότη σου. Απ'ότι λεγόταν, στην προ ιντερνετ εποχή αυτός ήταν ο κανόνας της ελληνικής δημοσιογραφίας: Μεταφρασμένα αυτολεξεί άρθρα ξένων εφημερίδων και περιοδικών και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Τώρα μπορεί να είναι πιο εύκολο να 'ψαρέψεις' κείμενα μέσω google, πιο εύκολο όμως είναι και να σε πάρουν χαμπάρι..
Comment by Anonymous on 5:12 PM
Δεν είμαι μουσικός τέκνα μου, ένας σεμνός και ταπεινός εραστής της μουσικής είμαι μόνο. Μου φτάνει να ακούω ένα δύο καλούς δίσκους το δίμηνο. Όχι σαν εσάς τους γελοίους που επειδή κατεβάζετε όλη μέρα κι όλη νύχτα νομίζετε ότι είστε ανώτεροι από τους υπόλοιπους. Σιγά το κατόρθωμα. Σας πείραξε που σας φωτοτύπησε η Ελευθεροτυπία τη γνώμη σας για δίσκους που το πιο πιθανό είναι να μην έχετε αγοράσει καν. Soulseek και Rapidshare, έτσι κύριε Αργυρίου;
Comment by Anonymous on 6:07 PM
"parathmenh gkomena me iq radikiou". Xexe, 8a symfwnisw me ton synonomato anwnymo! As ton afisoume ton kaimeno, twra poy brike to nohma ths semnis kai tapeinis toy yparksis se toyto to blog. bebaia einai kai blakas kiolas, giati den katalabainei ti toy lene. Alla einai kai ili8ios epipleon giati ka8etai kai diabazei an8rwpous pou o idios toys apokalei geloious.
Comment by Anonymous on 12:12 AM
Έχω μεγάλη καρδιά και σαν καλός χριστιανός που είμαι σας συγχωρώ. Ποιός ξέρει, μπορεί και να δείτε το φως το αληθινό προτού συναντήσετε το Μεγάλο Αφεντικό.
Comment by Anonymous on 7:26 PM
Einai gnwsto oti oi sintaktes kai tou mic kai tou avopolis antigrafoun soridon 3ena entipa. Kamia fora vlepo tis omoiotites me Deltia Tipou kai alla site, ligotero gnosta (etsi nomizoun oi koutoponiri) kai gelao. Den ftani pou antigrafoun ta 3ena, trogontai kaimetaksi tous. Apo to firesideometer.com:
2003’s Frank, was a solid jazz record, perhaps less noble for its music than for it attitude (I’d like to see a jazz-pop milquetoast like Norah Jones or Madeleine Peyroux record a song called ‘Fuck Me Pumps.’)
Episis 3patikoma oloi mazi to amazon.com. Koitazoune ta similar artists, ta dian8izoune me plirofories pou episis klevoune apo alla sites kai standard ekfrasis (px i ksipoliti ntiva ktl) kai ta vazoun ws dika tous.
px sto amazon poies exei similar artists? Norah Jones, Nellie McKay, Madeleine Peyroux, Joss Stone
Mi gelate, an kanis exi to xrono mpori na vgali lavrakia... Poses kai poses fores kano googling kai vlepo ksepatikomenes ekfrasis sta site (se ola ane3eretos)...
Comment by Anonymous on 7:58 PM
The Queen: Ο Alexandre Desplat
Mixtape: Δε λείπουν βέβαια τα παράδοξα. Όπως ... η επιλογή του The Queen του Alexandre Desplat αντί του Painted Veil του ιδίου, το οποίο κέρδισε και τη χρυσή σφαίρα
Βέβαια και το εν λόγω soundtrack του ελληνογαλλικής (βεβαίως, βεβαίως) καταγωγής Desplat είναι πολύ καλό και αποτελεί ίσως το μοναδικό ενδιαφέρον κομμάτι (άντε μαζί με την Helen Mirren) της ταινίας The Queen.
Avopolis: Ο Alexandre Desplat μου είχε αποκαλύψει παλιότερα σε συνέντευξή του ότι είναι ελληνικής καταγωγής - όχι ότι είναι και μυστικό δηλαδή. Το παράδοξο είναι ότι προτάθηκε για Οσκαρ για τη μουσική του στο συγκεκριμένο φιλμ, όταν προ μηνός κέρδιζε τη Χρυσή Σφαίρα για το άλλο φετινό του (και μάλλον καλύτερο) σάουντρακ, το «Painted Veil».
To prwtotupo:
How I did: 50%. How can anyone get 50% out of 5, I hear you ask. Well, you see, I’d predicted Desplat already, just for his score to The Painted Veil.
kai apo soundtrack.net ta idia leei kai stin kritiki tou painted veil
http://www.soundtrack.net/albums/database/?id=4342
Notes of a Scandal: Philip Glass
Mixtape: Καλό είναι το Notes on a Scandal αλλά μόνο δικιά μου εντύπωση είναι ότι μοιάζει λίγο στο The Hours; (και σε κάμποσα άλλα).
Avopolis: Μία είναι μόνο η ένστασή μας: οι μελωδίες στο «Σημειώσεις για ένα σκάνδαλο» θυμίζουν αρκετά τη μουσική που είχε γράψει προ τετραετίας για τις «Ώρες».
To prwtotupo:
In terms of his film scores, there's not much of a leap from The Hours to this - but whereas that score seemed intrusive and outstayed its welcome in the film, this time round its clear dramatic progression seems ideal.
The Good German: Thomas Newman
Mixtape: Βέβαια έτσι βαρύγδουπο και επικό, συνοδεύει ιδανικά την ταινία και επίσης ο κύριος Newman έχει συμπληρώσει αισίως οχτώ υποψηφιότητες και κάποια στιγμή πρέπει να το πάρει το ρημάδι.
Avopolis: Με οχτώ έως τώρα υποψηφιότητες ο Thomas Newman. Η ταινία δεν έχει προβληθεί ακόμα στη χώρα μας, αλλά με την επικού στυλ μουσική του, παίρνουμε μία γεύση περί τίνος πρόκειται.
To prwtotupo:
Newman delivers a rather traditionally epic score that sounds as if it were lifted directly from a 1940's potboiler.
Episis sto site twn provlepsewn panw den kserw an o enas apo tous duo metefrase swsta th leksh fanfare se "varugdoupo" (xaxaxaxaxa)
Pan's Labyrinth: Javier Navarrete
Edw kante monoi sas ena search, einai sigouro oti tha gelasete polu
Comment by Anonymous on 8:15 PM
Explosions in the sky - All of a sudden i miss everyone (Temporary Residence)
Vreite tis diafores...
Kritiki Mic
http://www.mic.gr/cds.asp?id=12993
Kritiki Stylus Magazine
http://www.stylusmagazine.com/reviews/explosions-in-the-sky/all-of-a-sudden-i-miss-everyone.htm
Mic: Πάντως, η μεγάλη υπόσχεση αυτού του κινήματος ήταν η εκμηδένιση των πρακτικών μιας "τυπικής" μπάντας, μέσα από jazz τεχνοτροπίες, avant-garde ευρήματα του περασμένου αιώνα και ηλεκτρονικότροπες εμμονές.
Stylus Magazine: Post-rock’s greatest promise was that it would zero what a traditional band could do by incorporating jazz, 20th century avant-garde, and electronic influences.
Mic: H βασικά κιθαριστική μουσική τους είναι εκθαμβωτική, ελαφρώς μελοδραματική, με αρκετά έγκαιρα κρεσέντο και τη σωστή παραμόρφωση.
Stylus Magazine: Explosions in the Sky make slightly melodramatic, overly gorgeous guitar-based music with no vocals and lots of well-placed crescendos leading to crashing drums and some consonant distortion.
Mic: Το πιο προοδευτικό χαρακτηριστικό μπορεί να είναι το reverb, όμως, οι βουτιές και οι εξάρσεις της φόρμας είναι τόσο ανισόρροπες που προσφέρουν μια παρατεταμένη σύγχυση.
Stylus Magazine: Their most progressive element is reverb and their rises and falls are as reliable as the moon’s...
Einai pragmatika gia gelia oi an8rwpoi...
Comment by lifeform on 9:31 PM
Comment by Anonymous on 1:20 AM
Πραγματικά αν συνεχιστή αυτό το τόπικ θα τα μηδενίσω όλα στο μυαλό μου, σαν να βλέπεις Ευαγγελάτο ένα πράγμα... Ειδικά τα τελευταίο post με έχει κάνει να αναθεωρήσω και τα αυτονόητα... Δεν ξέρω τι θα κάνετε, διώχτε όλοι όλο τον κόσμο που σας ξευτιλίζει για να πιστέψουμε τελικά ότι υπάρχει αυτό που λέγαμε κάποτε μουσική δημοσιογραφία!
Comment by Anonymous on 1:42 AM
Otan pas s'ena sxoleio opou o Giwrgakhs pou exei ton megalo aderfo , tou kanei tis ergasies copy-paste apo to internet kai h kyria tou dinei arista. Enw to paidaki pou ka8hse kai skefthke kai egrapse thn dikh tou ek8esh gia to 8ema pernei panta 6 ti perimeneis...
To copy-paste oi Ellhnes to'xoun anagagei se epagelma. Sto panepisthmio yphrxan atoma pou fwtotypousan etoimes ergasies kai ebazan blanco sto onoma kai tis edeinan . Otan kapoioi tous ekoban gia plagiarism parapionontousan kai olas giati tous fainotan yperboliko.
Emena me peirazei na blepw auta (ta liga) pou grafw klemena kapou allou, 8a me peirazei panta kai den to 8ewrw swsto. Bare8hka na diabazw stis kyriakatikes efhmerides, ena anelehto copy-paste apo periodika tou e3wterikou.
Exwntas grapsei kai epi plhrwmh kai aneu kai exwntas didaxtei sto panepisthmio to "pws na grafeis ena swsto deltio typou". Briskw auto pou symbainei genika sthn xwra mas entelws aparadekto. To deltio typou to "sprwxnei" o pr manager ths etairias stous dhmosiografous san bash gia to neo tous ar8ro. Edw oloi apla kanoun copy-paste oti tous stelnoun. Se auth thn fash 8a h8ela na afhsw ta site ap'e3w giati poly apla kapoia den pairnoun pote lefta gia na sprw3oun kati tetoio opote ok kai gi'auto kai den mpainoun ston kopo na metatrepsoun to press release se ar8ro.
Oso gia tis epiroes apo ta entypa tou e3wterikou stis diskokritikes klp, nai yparxoun gi'auto kai prin grapsw kati den tis diabazw pote, protimw na grapsw kati akyro para daneiko.
Oso gia to 8ema twn mp3 den mpainw kan asxoleite h amerikanh epitroph me auta kai siga siga 8a mas kleisoun ola ta p2p kai ta torrents (nomizoun).
Sthn xwra mas plhrwnesai giati eisai o tade 'oxi giati a3izeis, auto me anakateuei ka8e prwi pou 3ypnaw, alla meta skeftomai oti egw mesa mou eimai "swstos" opote synexizw (na grafw).
Comment by Anonymous on 9:29 AM
Πραγματικά τρομακτικά όλα αυτά... Δεν το περίμενα ειδικά από το mic που έχει ένα πιο εναλλακτικό χαρακτήρα!
Comment by Anonymous on 11:44 AM
Καταρχήν, δε ξέρω ποιος είναι πραγματικά ο παραπάνω Αντώνης, αλλά τον ευχαριστώ και τον συγχαίρω που έβγαλε στη φόρα μια τέτοια απάτη.
Η ευθύνη του συγκεκριμμένου συντάκτη είναι είναι ότι επέλεξε να το κάνει έτσι και έτσι να δουλεύει.
Δεν είναι ο μόνος.
Δυστυχώς, είναι εκ των ενόντων αδύνατον να τσεκάρονται όλα τα σχετικά κείμενα των ξένων περιοδικών (έντυπων και ηλεκτρονικών) για το όποιο δικό μας θέμα (εννοώ αρχικά του MiC, αλλά πιάνει και τα υπόλοιπα sites). Και εννοώ ως προς τη γνησιότητα, την εγκυρότητα κ.λπ. Είναι το βασικότερο κομμάτι αυτού που πρέπει να κάνει από μόνος του ο καθένας που γράφει για ένα δίσκο ή για οτιδήποτε άλλο.
Από την άλλη, εγώ ως αρχισυντάκτης του MiC "πέρασα" το κείμενο - εξαπατημένος, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία, το "πέρασα" - προς δημοσίευση.
Αφού λοπόν, έδωσα το μπράβο μου σε αυτόν που αποκάλυψε το κατάπτυστο της υπόθεσης, εγώ είμαι αυτός που νιώθω πως πρέπει και να ζητήσω συγνώμη από τους πολλούς που μας διαβάζουν όλα αυτά τα χρόνια.
Την αξιοπιστία μας, το ήθος και τη συνέπειά μας μόνο με εξαπάτηση μπορούμε να τα χάσουμε, να είστε βέβαιοι.
Με προβληματίζει το πώς μπορούμε να αποφύγουμε στο μέλλον να συμβεί κάτι τέτοιο ξανά, ωστόσο, και με παρόμοιο τρόπο.
Γιατί όσο και να σκέφτομαι, ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να βρω μια τελεσίδικη λύση.
Comment by aris_K on 12:16 PM
"Αίτηση" συμμετοχής στην ομάδα του Mic έχουν κάνει πάρα πολλοί. Παρότι ελάχιστα έχουν να κερδίσουν από αυτή τη συμμετοχή. Promos, free-pass σε συναυλίες κ.λ.π. είναι ο τομέας εκείνος στον οποίο πάντοτε πάσχουμε. Και θα πάσχουμε. Επίσης το ότι και από το mic και από τα άλλα site και περιοδικά δε βγάζει κάποιος λεφτά το ξέρουν όλοι πιστεύω.
Ο Μπάμπης έχει τη μανία να ελέγχει και την παραμικρή πληροφορία που υπάρχει σε ένα κείμενο. Αν του γράψεις ότι ένα άλμπουμ των Legendary Pink Dots κυκλοφόρησε το 82, ενώ αυτό υπήρχε στην αγορά από τον Νοέμβριο του 81 στο έχει στείλει πίσω άμεσα. Ομοίως και ο Πάνος, ο οποίος ασχολείται εκτενώς και με την "φιλολογική επιμέλεια" των κειμένων μας.
Ο Μπουμπής αποδείχτηκε πρώτος μάγκας τελικά, καθότι μας ξεγέλασε όλους. Το ότι πέφτει αντιγραφή σωρηδόν και ότι όλοι κλέβουν τους πάντες είναι γνωστό. Τέτοια λέξη προς λέξη μετάφραση όμως... τι να πω! Θράσος και αυτο-εξευτελισμός σε συσκευασία του ενός.
Προφανώς το παληκάρι (τον οποίον και δεν έχουμε γνωρίσει προσωπικά μέχρι στιγμής, τώρα θα το επιδιώξω πρώτος εγώ, να είστε σίγουροι) το είχε καημό να γράψει σε μουσικά περιοδικά. Γνωρίζω και από άλλες πηγές για τον καημό του και την μανία του να μπει "στο κόλπο" (σιγά το κόλπο δηλαδή...τα 435 άτομα που λέει και ο Τσάβαλος). Θυμίζει αυτή την πρόσφατη ταινία με τον Τζον Μάλκοβιτς και τον τύπο που παριστάνει τον Κιούμπρικ.
Την πατήσαμε και την πατήσαμε μεγαλειωδώς.
Αν κάτι έπρεπε να μας βάλει σε υποψίες είναι η ποιότητα του επίδικου κειμένου του σε σχέση με τα υπόλοιπα που είχε στείλει. Αλλά και πάλι... πρέπει να είσαι αρκετά καχύποπτος, έως και κακόβουλος για να σκεφτείς κάτι τέτοιο.
Πάντως ειλικρινά ευχαριστώ κι εγώ τον Αντώνη (?) που το ανακάλυψε και το διέδωσε και μας γλύτωσε από περισσότερες "μεταφράσεις"
Μάριε αγόρι μου, κανόνισε να βγούμε για κανένα ποτό να μιλήσουμε... για μουσική (ας πούμε). Συγχαρητήρια και πάλι! Πάντα τέτοια και σε βλέπω και αρχισυντάκτη!
Συγνώμη και πάλι από όλους!
Αρης Κ.
υ.γ.: για να ψαχτούμε όλοι τελικά. έχω την εντύπωση ότι εκτός από άσχετους γεμίσαμε και με τυχοδιώκτες. Μικρούς το δέμας πάντως. Αν είναι να το στήσεις το κόλπο πήγαινε πουθενά άλλου να κονομάς κιόλας. Στο mic τώρα... για το onore και μόνο δηλαδή?
Post a Comment